Cayin N30 amber Pearl האם זה הנגן הכי טוב בעולם?? אחרי שבוע של האזנה...זו שאלה רטורית..


HiFiConnect יעקב

עוסק בתחום
הודעות
102
מעורבות
26
נקודות
28
אז בעוד ימיים הוא אצלי !!
היחידה האחרונה (מתוך 100) .... אמרתי לעצמי שאני חייב להביא את האחרונה ואני "חייב" את זה לכל הקהל בישראל שאוהב נגנים!
"טקס" פתיחה יהיה בהחלט, נצלם בווידאו...
לא פחות מעניין יהיה לשמוע את האוזניה AMBER!

Maxthon Snap20231203135256.jpg
 

סוף סוף... הוא אצלי היום !!!
טקס פתיחה חגיגי, עם שטיח אדום, אשתי על החצוצרה (מפלסטיק.. שאריות של יום העצמאות..) הבת עם ה IPHONE 15 מצלמת...
 
לסיכום של כמה ימים עם הסט...... זה אחד הסאונדים הכי טובים ששמעתי בכל מערכת !!! וכל אוזניה!!!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור