c3500 ושאר ירקות

  • פותח הנושא פותח הנושא yochaiz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yochaiz

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אני באמצעו של תהליך לרכישת טלוויזיה, השימוש העיקרי שלה יהיו צפייה ביס (70% בערך) אך גם חיבור למחשב. ישיבה של כ3 מטר מול הטלוויזיה.
כמה התלבטויות ושאלות:

1. ממה שראיתי בפורום הזה ובפורומים אחרים פלזמה מתמודדת יותר טוב עם שידורי לווין וכבלים, אך גם ראיתי שיש לה בעיה עם הרבה אור, עד כמה הבעיה הזאת באמת קריטית? (בהנחה שהתקציב בין 7000- 8000 ומדובר בסלון מואר) .

2. מוכר בביג בוקס אמר לי שעם שידור של 3:4 המנועים של LG ו Samsung לא יודעים להתמודד והם מורחים אותו בצורה מאוד לא טבעית. מישהו שמע על זה או שזוהי מניפולצית מכירה זולה?

3. בהנחה שאני הולך על LCD, מישהו מכיר את הC3500 של טושיבה? (42")

4. בהנחה ואני אחליט על הפלזמה (אולי בעזרתכם האדיבה) , אילו דגמים טובים יש בטווח הנ"ל? (אפשר גם לחרוג קצת...)

אשמח לשמוע דעות ועצות,
תודה רבה ולילה טוב!
 

בדקנו את האחות הקטנה בגודל 37" טושיבה C3500
מה זה אומר "סלון מואר", האם יש חלון או מקור אור חזק מול המסך? במקרה הזה תבחין בהשתקפויות בפלזמה.
 
יש חלון לכל רוחב הסלון

אני מבין שזהו פרמטר שכדאי להתחשב בו?

האם יש דגמים נוספים שאתה ממליץ במחירים האלו?

תודה רבה.
 
מדריך כללי מה לבדוק בחנות: http://www.dtown.co.il/index.php?news=155
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור