BENQ SH4231

  • פותח הנושא פותח הנושא asafgolan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asafgolan

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
מישהו שמע על הדגם הנ"ל? יש לו תמיכה בNR?
 

נערך לאחרונה ב:
לא ניתן לדעת לפי הביקורת
כתוב שם שהם חיברו לפטופ והתמונה נראית בסדר, לא מצויין אם זה דרך חיבור VGA או HDMI
 

כן, כך גם אני חשבתי.. :S

ומה לגבי ה- manual שצירפתי לינק אליו? מוזכר שם מצב עבור מחשב והגדרות עבור עבודת גראפיקה.. אולי משם תבוא היישועה?

שלחתי גם מייל לנציג של הייבואן (גטר) בתקווה שיתייחסו אליי.. מאוד מעניין אותי המסך הזה, יש לו תמחור מאוד מאוד אטרקטיבי (באיזור ה- 6000 ש"ח למסך FHD מיבואן רשמי ומותג מוכר)

רק שיהיה ממשק NATIVE וסגרתי פינה :)
 
הוא תומך ברזולוצית 1920X1080 בחיבור למחשב, אבל צריך לראות איך התמונה נראית במציאות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור