Audeze mobius למכירה נמכר

  • פותח הנושא פותח הנושא אדגר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אדגר

אוהב את התחום
הודעות
150
מעורבות
0
נקודות
16
היי,
אוזנייה של החברה האגדית Audeze, עם דרייבר planar magnetic, במצב חדש ומצוין אין בלאי בכלל מאוד נוחה ונשמעת מצוין
לצערי לא יוצא לי לשחק ולכן אני מוכר
כולל את כל הערכה המקורית וגם פדים מג'ל

לדעתי כאוזניית BT נשמעת הרבה יותר טוב מsony או bose (היה לי את שניהם)

מרחובות, 0528968131
יכול לשלוח תמונות בוואטסאפ לא עולה פה לא יודע למה


מחיר 650 שקלים
 

נערך לאחרונה ב:
ירידת מחיר למכירה מהירה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור