ADVENT SB601 כל הזמן במצב בס בס בס בס

  • פותח הנושא פותח הנושא AR57
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AR57

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
1
נקודות
3
בוקר טוב,
קיבלתי רמקול (ארוך וצר עם 6 רמקולים לאורכו) כזה, והוא מאוד נחמד... אבל הקול בו נורא נורא בס בס בס. אפילו שהמכוונים של הבס והטרבל לקיצונות השנייה.
האם למישהו יש איזה רעיון ממה זה נובע? האם למישהו יש כזה ויוכל הגיד לי איך עושים ריסט לכיווני בית חרושת? יש לזה רימוט קונטרול.
תודה רבה
 

אולי רק הוופרים עובדים? כשאתה שומע מוסיקה תניח בעדינות אצבע על כל רמקול ותרגיש אם הוא עובד.

אריה
 
יכול להיות בעיית אקוסטיקה בחדר שלך.
 
אולי רק הוופרים עובדים? כשאתה שומע מוסיקה תניח בעדינות אצבע על כל רמקול ותרגיש אם הוא עובד.

אריה
תודה רבה, אריה. (אני ממש בוש ונכלם...) אכן כשקרבתי את אוזני לכל הרמקולים נראה לי שרק אלה הקרובים למרכז הטור עובדים. (ישנם 6 רמקולים, שלושה מכל צד של הבקרה) רק 2 מה6 פועלים. אחטט קצת בקרביים של זה לנסות לראות הסיבה... תודה רבה
 

תבדוק שחיברת נכון את הכבלים
 
תודה חיים. אני משתמש בבלוטוט bluetooth לחיבור.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור