Acoustic Sounds מפסיקים למכור SUPER HiREZ Downloads

  • פותח הנושא AK1
  • פורסם בתאריך

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,310
מעורבות
2,766
נקודות
113
index.jpg
 

תמונות מצורפות

  • index.jpg
    index.jpg
    KB 155.8 · צפיות: 413

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,684
מעורבות
1,419
נקודות
113
מעניין מה מניע האמיתי
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,310
מעורבות
2,766
נקודות
113
מעניין מה מניע האמיתי
נראה לי שהם מסבירים את זה די ברור -- שיותר ויותר משתמשים בסטרימינג ופחות ופחות בהורדת קבצים, מה שפוגע במכירות, וגם יש עמלות חדשות שעוד יותר פוגעות ברווחים.

מה לא אמיתי או חסר בזה?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,310
מעורבות
2,766
נקודות
113
בתיאור הזה של ה-Music Modernization Act, ש-Acoustic Sounds מתייחסים אליו, כתוב streaming במקומות שהיה צריך להיות כתוב streaming or downloads. כאן יש הסבר נוסף.

עד כמה שהבנתי (רק רפרפתי), מדובר ב-royalties שמשולמים לאיזשהו גוף חדש, ללא כוונות רווח, שמנהל את העניין, ומחלק את הסכומים באופן יחסי בין בעלי זכויות היוצרים.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,684
מעורבות
1,419
נקודות
113
כן, קראתי עכשיו, נו אז זה מתייחס גם לטידאל, ספוטיפיי
פשוט החליטו שלא רוצים להשקיע בזה, כנראה שלא מכרו מספיק.

אני חושב גם שלא ברור איך הם השיגו את הקבצים. חלק מ-DSD נראה לי הם עשו ריפים ל-SACD.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,310
מעורבות
2,766
נקודות
113
ברור שזה מתייחס לטידאל ולספוטיפי ולכל שירותי הסטרימינג האחרים.

העניין הוא שלשירותי הסטרימינג מצטרפים כל הזמן עוד לקוחות, שעקב כך ממעטים/מפסיקים לקנות קבצים, אצל Acoustic Sounds ואצל אחרים, וזה מפסיק להיות להם כדאי להתעסק עם זה.

זה הדבר ההגיוני לעשות. העתיד הוא בסטרימינג ולא בהורדות קבצים.

ברגע שיש סטרימינג ב-hi-res, כמו Qobuz, אין סיבה אמיתית לקנות קבצים שמוצעים שם באותה רזולוציה. זה נחוץ רק לכאלה שרוצים להרגיש שהמוזיקה נמצאת אצלם, ולא על איזה שרת איפשהו, ולא להיות תלויים בסַפָּק, שמא יפסיק לעבוד, או שהקבצים שלו יימחקו ומשום מה אין לו גיבויים, ושאר סיבות שכולן נכונות -- בהסתברות נמוכה. אבל אם זה באמת יקרה, אפשר רק אז לקנות את הקבצים.

לכל היותר כדאי להחזיק רשימה של הקבצים שאהבת, ולא להסתפק רק בניהולם באמצעות favorites באתר, ו/או לקנות רק את הקבצים הקריטיים ביותר, שאולי אי אפשר יהיה להשיג אותם אחר כך, כמו למשל במקרה שמי שמוכר את הקבצים האלה יפסיק, כמו שקורה עכשיו עם Acoustic Sounds.

אם רוצים לקנות את הקבצים ש-Acoustic Sounds מוכרים, שחלקם נמצא רק אצלם, חלקם ברזולוציה גבוהה יותר ממה שאפשר לקנות אצל אחרים, או שהם ב-DSD ולא רק PCM כמו אצל רוב המתחרים, כדאי לעשות את זה עכשיו. לא נותר עוד הרבה זמן.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,085
מעורבות
1,577
נקודות
113
ברור שזה מתייחס לטידאל ולספוטיפי ולכל שירותי הסטרימינג האחרים.

העניין הוא שלשירותי הסטרימינג מצטרפים כל הזמן עוד לקוחות, שעקב כך ממעטים/מפסיקים לקנות קבצים, אצל Acoustic Sounds ואצל אחרים, וזה מפסיק להיות להם כדאי להתעסק עם זה.

זה הדבר ההגיוני לעשות. העתיד הוא בסטרימינג ולא בהורדות קבצים.

ברגע שיש סטרימינג ב-hi-res, כמו Qobuz, אין סיבה אמיתית לקנות קבצים שמוצעים שם באותה רזולוציה. זה נחוץ רק לכאלה שרוצים להרגיש שהמוזיקה נמצאת אצלם, ולא על איזה שרת איפשהו, ולא להיות תלויים בסַפָּק, שמא יפסיק לעבוד, או שהקבצים שלו יימחקו ומשום מה אין לו גיבויים, ושאר סיבות שכולן נכונות -- בהסתברות נמוכה. אבל אם זה באמת יקרה, אפשר רק אז לקנות את הקבצים.

לכל היותר כדאי להחזיק רשימה של הקבצים שאהבת, ולא להסתפק רק בניהולם באמצעות favorites באתר, ו/או לקנות רק את הקבצים הקריטיים ביותר, שאולי אי אפשר יהיה להשיג אותם אחר כך, כמו למשל במקרה שמי שמוכר את הקבצים האלה יפסיק, כמו שקורה עכשיו עם Acoustic Sounds.

אם רוצים לקנות את הקבצים ש-Acoustic Sounds מוכרים, שחלקם נמצא רק אצלם, חלקם ברזולוציה גבוהה יותר ממה שאפשר לקנות אצל אחרים, או שהם ב-DSD ולא רק PCM כמו אצל רוב המתחרים, כדאי לעשות את זה עכשיו. לא נותר עוד הרבה זמן.

ולצערי... עדיין... קבצים נשמעים אצלי בדר"כ משמעותית טוב יותר מטידל. על שני דאקים כבר, אגב.
 

נוריאל

אוהב את התחום
הודעות
165
מעורבות
80
נקודות
28
ולצערי... עדיין... קבצים נשמעים אצלי בדר"כ משמעותית טוב יותר מטידל. על שני דאקים כבר, אגב.
אכן, גם אצלי, ההבדל בין אותו הקובץ בשרת לבין קובוז לא עושה לי שום חשק לשמוע בשירותי סטרימינג בכלל:
מרקם טונלי פחות עשיר, תחום תחתון יותר רופף, פחות צלילות - ובקיצור, פחות מוזיקליות וכיף.
נדמה לי שסטרימינג מתאים למוזיקת רקע או להקשבה לא מחייבת או לבחינת יצירות שונות.
מה אנחנו משקיעים כל כך במערכת ומחפפים ביסודות?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,310
מעורבות
2,766
נקודות
113
מעניין מה צריך עדיין להשתפר בסטרימינג כדי שישמע לא פחות טוב מקובץ, האם מישהו יטרח לעשות את זה, ובאיזו מידה ההבדלים תלויים בציוד הביתי.

לפחות תיאורטית, Qobuz עם native hi-res עדיף על Tidal עם MQA, במיוחד ללא decoder. מישהו השווה?

אז בינתיים לאודיופילים מושבעים יש סיבה לקנות קבצים, אבל הנקודה העיקרית היא שאני מעריך שקהל היעד של קבצים יקטן יותר ויותר.

אני אישית עדיין בדור הישן, שעובד בעיקר עם מדיה פיזית, שבכלל במגמת ירידה, למעט תקליטים, ולא התעמקתי בהבדלים בין קבצים, סטרימינג ואיזה סוג. יש לי אולי איזה מאה ומשהו אלבומים בקבצים, רשימה של כ-80 אלבומים להאזנה בקובוז שלא אטרח לקנות במדיה פיזית, ומעט ספוטיפי, בעיקר לצורך בדיקה.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,745
מעורבות
2,489
נקודות
113
ולצערי... עדיין... קבצים נשמעים אצלי בדר"כ משמעותית טוב יותר מטידל. על שני דאקים כבר, אגב.

מדויק !
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
410
מעורבות
122
נקודות
43
אכן, גם אצלי, ההבדל בין אותו הקובץ בשרת לבין קובוז לא עושה לי שום חשק לשמוע בשירותי סטרימינג בכלל:
מרקם טונלי פחות עשיר, תחום תחתון יותר רופף, פחות צלילות - ובקיצור, פחות מוזיקליות וכיף.
נדמה לי שסטרימינג מתאים למוזיקת רקע או להקשבה לא מחייבת או לבחינת יצירות שונות.
מה אנחנו משקיעים כל כך במערכת ומחפפים ביסודות?
ולצערי... עדיין... קבצים נשמעים אצלי בדר"כ משמעותית טוב יותר מטידל. על שני דאקים כבר, אגב.
מה הקשר לדאק? הבעיה היא בסטרים שנכנס לסטרימר. טפלו ברשת הביתית שלכם. סוויץ׳ אודיופילי כגון מלקו, jcat m12 gold ,ansuz sotm ואם לא אז לפחות network isolator
אצלי אין הבדל יותר בין ניגון לוקלי לסטרימינג שניהם נשמעים נדיר...
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,684
מעורבות
1,419
נקודות
113
מה הקשר לדאק? הבעיה היא בסטרים שנכנס לסטרימר. טפלו ברשת הביתית שלכם. סוויץ׳ אודיופילי כגון מלקו, jcat m12 gold ,ansuz sotm ואם לא אז לפחות network isolator
אצלי אין הבדל יותר בין ניגון לוקלי לסטרימינג שניהם נשמעים נדיר...

הבעיה היא קומפרסיה ולא שטויות שרשמת.
Qobuz לדעתי הוא היחיד lossless (במסגרת השרשור המדובר על hi-rez). ו-DSD64/DSD128 אני לא יודע מי מציע בסטרימינג שדורש גם רוחב פס גדול יותר, וגם תשתית חזקה יותר מצד החנות
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,310
מעורבות
2,766
נקודות
113
שניהם נשמעים נדיר...
למה אתה מתכוון כשאתה כותב "נדיר"?

בטח לא לפירוש המילה הזו באנגלית -- ראה כאן וכאן :)
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
410
מעורבות
122
נקודות
43
הבעיה היא קומפרסיה ולא שטויות שרשמת.
Qobuz לדעתי הוא היחיד lossless (במסגרת השרשור המדובר על hi-rez). ו-DSD64/DSD128 אני לא יודע מי מציע בסטרימינג שדורש גם רוחב פס גדול יותר, וגם תשתית חזקה יותר מצד החנות
מתגובתך ניכר שלא התנסית. אז אולי במקום להיות טכנאי מחשבים זב חוטם ולא להאמין לבעל נסיון, כדאי שתתעדכן מה התפתח באודיו דיגיטלי בשנים האחרונות. תתחיל מכאן (משתתפים בו האודיופילים הכי כבדים בעולם ששמעו דבר או שניים בחייהם...)
https://www.whatsbestforum.com/threads/network-improvements-and-their-impact-on-sound-quality.30455/
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,684
מעורבות
1,419
נקודות
113
מתגובתך ניכר שלא התנסית. אז אולי במקום להיות טכנאי מחשבים זב חוטם ולא להאמין לבעל נסיון, כדאי שתתעדכן מה התפתח באודיו דיגיטלי בשנים האחרונות. תתחיל מכאן (משתתפים בו האודיופילים הכי כבדים בעולם ששמעו דבר או שניים בחייהם...)
https://www.whatsbestforum.com/threads/network-improvements-and-their-impact-on-sound-quality.30455/

אני היום בעיקר מתבסס על ידע שלי וגם אוזניים שלי בעיקר. WBF אני מכיר.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,085
מעורבות
1,577
נקודות
113
מה הקשר לדאק? הבעיה היא בסטרים שנכנס לסטרימר. טפלו ברשת הביתית שלכם. סוויץ׳ אודיופילי כגון מלקו, jcat m12 gold ,ansuz sotm ואם לא אז לפחות network isolator
אצלי אין הבדל יותר בין ניגון לוקלי לסטרימינג שניהם נשמעים נדיר...
אתה צודק... באמת אין קשר לדאק. אבל גם לא הרשת הביתית לצערי, כי שניהם מגיעים מאותו מקור - מהקור של הרון. ההבדל היחיד הוא מאיפה רון מושך את הדאטה. ובקבצים זה נשמע אצלי יותר טוב. כנראה שפשוט המערכת שלי הרבה יותר טובה ושקופה משלך...
סתם סתם! אני צוחק.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,085
מעורבות
1,577
נקודות
113
אטמוס, אבל אני זורם, רוצה לשפר את הרשת. במה היית מתחיל? איפה נכנס סוויץ'? אם כרגע יש ראוטר ומודם באותה קופסה (של הוט), אז איפה אני שם את הסוויץ'? ואם יש לי עוד סוויצ'ים בבית, הם דופקים את העבודה שלו?
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
410
מעורבות
122
נקודות
43
אטמוס, אבל אני זורם, רוצה לשפר את הרשת. במה היית מתחיל? איפה נכנס סוויץ'? אם כרגע יש ראוטר ומודם באותה קופסה (של הוט), אז איפה אני שם את הסוויץ'? ואם יש לי עוד סוויצ'ים בבית, הם דופקים את העבודה שלו?
בכיף אנסה לעזור
אז כפי שכתבתי קודם, לאיכות הסיגנל הנכנס לסטרימר (או לרנדרר, או לכרטיס הרשת בניגון דרך מחשב), והעובר המרה בדאק יש משמעות קריטית לא פחות מלסיגנל המגיע מטרנספורט CD המחובר לדאק דרך כניסת ה - Spdif.
ההנחה היא שהרשת הביתית היא למעשה מעין מעגל חשמלי- כלומר כל מכשיר IT שתכניס לרשת כגון: ראוטרים, סוויצ׳ים, מחשבים, נאסים, סרברים וכו׳ תכניס רעש (ג׳יטר) מספקי חשמל smp, ומלולאות אדמה למעגל החשמלי ותפגע באיכות הסיגנל. אז המטרה היא לנסות כמה שאפשר למזער את הרעש הזה.
איך עושים את זה? דרך בידוד גלווני ו/או דרך בידוד אופטי.
אצלך בסטאפ הייתי מחבר כבל רשת פשוט מאחד הפורטים של הראוטר (שאגב, חובה שיחובר לספק לינארי או לאיזה ספק חשמל של ifi) אל איזולטור רשת של jcat או pink faun או אקוסטיק ריבייב ומהצד השני של האיזולטור בכבל רשת אודיופילי לסוויץ׳ אודיופילי (לסוויץ׳ אודיופילי יש ספקי חשמל טובים יותר ומנגנון ריקלוקינג טוב בהרבה מסוויץ׳ IT מעופש - כידוע באודיו שם המשחק זה תיזמון)
אל הסוויץ׳ מחברים את הסטרימר (ואצלי למשל גם הסרבר שמופרד מהסטרימר מחובר אל הסוויץ וגם הרנדרר של הדאק [לא עובד עם usb פחות טוב לטעמי]). בנוסף, כדי לשפר עוד, ממליץ שתפריד את ה- wireless מהראוטר ע״י הוספה של ראוטר נוסף בין הסוויץ׳ האודיופילי לבין הראוטר מודם שלך. ראוטרים של ubiquiti ממש טובים.
פאקטים מהקונטרולר ב - wireless מפציצים את הראוטר וגם עושים דגרדציה לסאונד.
תתחיל מזה ותראה איזה שיפור מדהים תקבל. דווח תוצאות
 

נוריאל

אוהב את התחום
הודעות
165
מעורבות
80
נקודות
28
בכיף אנסה לעזור
אז כפי שכתבתי קודם, לאיכות הסיגנל הנכנס לסטרימר (או לרנדרר, או לכרטיס הרשת בניגון דרך מחשב), והעובר המרה בדאק יש משמעות קריטית לא פחות מלסיגנל המגיע מטרנספורט CD המחובר לדאק דרך כניסת ה - Spdif.
ההנחה היא שהרשת הביתית היא למעשה מעין מעגל חשמלי- כלומר כל מכשיר IT שתכניס לרשת כגון: ראוטרים, סוויצ׳ים, מחשבים, נאסים, סרברים וכו׳ תכניס רעש (ג׳יטר) מספקי חשמל smp, ומלולאות אדמה למעגל החשמלי ותפגע באיכות הסיגנל. אז המטרה היא לנסות כמה שאפשר למזער את הרעש הזה.
איך עושים את זה? דרך בידוד גלווני ו/או דרך בידוד אופטי.
אצלך בסטאפ הייתי מחבר כבל רשת פשוט מאחד הפורטים של הראוטר (שאגב, חובה שיחובר לספק לינארי או לאיזה ספק חשמל של ifi) אל איזולטור רשת של jcat או pink faun או אקוסטיק ריבייב ומהצד השני של האיזולטור בכבל רשת אודיופילי לסוויץ׳ אודיופילי (לסוויץ׳ אודיופילי יש ספקי חשמל טובים יותר ומנגנון ריקלוקינג טוב בהרבה מסוויץ׳ IT מעופש - כידוע באודיו שם המשחק זה תיזמון)
אל הסוויץ׳ מחברים את הסטרימר (ואצלי למשל גם הסרבר שמופרד מהסטרימר מחובר אל הסוויץ וגם הרנדרר של הדאק [לא עובד עם usb פחות טוב לטעמי]). בנוסף, כדי לשפר עוד, ממליץ שתפריד את ה- wireless מהראוטר ע״י הוספה של ראוטר נוסף בין הסוויץ׳ האודיופילי לבין הראוטר מודם שלך. ראוטרים של ubiquiti ממש טובים.
פאקטים מהקונטרולר ב - wireless מפציצים את הראוטר וגם עושים דגרדציה לסאונד.
תתחיל מזה ותראה איזה שיפור מדהים תקבל. דווח תוצאות

מצוין!
ולמי ששומע, כמוני, רק קבצים, יש דרך יותר פשוטה (ובוודאי יותר זולה) לשמוע אותם בלי הזיהום של האינטרנט,
אם כי זו בהחלט לא הדרך הכי נוחה בעולם:
אני לוחץ PLAY ואז מנתק מהשרת את כבל הרשת... הוקוס-פוקוס, והקסם מתחיל!
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,310
מעורבות
779
נקודות
113
ולצערי... עדיין... קבצים נשמעים אצלי בדר"כ משמעותית טוב יותר מטידל. על שני דאקים כבר, אגב.
נכון מאוד גם לדעתי, שאלה האם (ככה אומרים) שתוספת של מסנן רשת (כמו Acoustic Revive או סוויטצ׳ של JCat) מביאים את תוצאת הזנה למימד אחר שכן ניתן לשמוע ולא ״לסבול״…

טוב, פספסתי :) ראיתי תגובתך בנושא:)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור