A650 או W4000

  • פותח הנושא פותח הנושא ILoveIL
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ILoveIL

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
היי. אני רוצה לקנות מסך 32" של סוני או של סמסונג. אני אתלבט בין ה- W4000 לבין ה- A650. אני מתייחס אך ורק לגדלים של 32"!!!

תודה.
 

ההתלבטות היא על סמך זה שראית את שני המסכים במציאות?
 
ההתלבטות היא על סמך זה שראית את שני המסכים במציאות?

עוד לא... אבל אני מתעתד לראות. רק רציתי לקבל מושג על איכויות הטלוויזיות מניסיון שהצטבר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור