9005 מול 9405


איציק גילעם

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
היי איציק

היום, במבצעי סוף שנה והורדת המסים מוכרים סוני 75 אינץ' 9005 ב-18900 ש"ח ואת 9405 ב-28900 ש"ח .

האם מוצדק לשלם 10000 יותר ?

בתודה, איציק
 

אם אתה רוצה איכות תמונה מוחלטת אז כן. אם אתה מוכן להתפשר קצת ולקבל איכות תמונה שהיא עדיין מרשימה וקולנועית אז לא. ל- 9405 יש יותר איזורי תאורה ועוצמת ההארה שלה חזקה יותר מה-9005, היא גם אמורה לקבל תמיכה בפורמט דולבי Vision.
 
אין הרבה מה להוסיף אחרי ההסבר של ליאור.
במי שתבחר לא תתאכזב. מדובר במסכים מעולים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור