77AG9BAEP מתלבט לקנות את הדגם

  • פותח הנושא פותח הנושא OHAD B
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

OHAD B

חבר אתר
הודעות
36
מעורבות
0
נקודות
6
שלום נכנס לבית חדש וראיתי בתצוגה של ישפאר.
את הדגם הזה
12900 מובן לי שמדובר על דגם שנעשה ב2019
לא יהיה יציאות של 2.1 HDMI
האם עדיף
BRAVIA OLED 77A80J
להוסיף את ההפרש?
אשמח לעזרה בנושא
רוצה רק סוני לא מעונין במסכי LG
תודה לעוזרים
 

מכשיר מדהים בכל קנה מידה.
אני מניח כי ציינת את המחיר, שגם הוא נראה סביר ביחס למחיר לפני מעט יותר מחצי שנה.
באשר ל HDMI, אין סוף למרוץ, תמיד יצא חדיש יותר.
סה"כ, הדגם הספציפי והמחיר, נראה כעסקה מעולה.
בהצלחה והנאה מרובה.
 
שלום נכנס לבית חדש וראיתי בתצוגה של ישפאר.
את הדגם הזה
12900 מובן לי שמדובר על דגם שנעשה ב2019
לא יהיה יציאות של 2.1 HDMI
האם עדיף
BRAVIA OLED 77A80J
להוסיף את ההפרש?
אשמח לעזרה בנושא
רוצה רק סוני לא מעונין במסכי LG
תודה לעוזרים

AG9 מסך מעולה.
סדרת 9 הינה סדרת מאסטר שכל פאנל נבדק ונבחן בקפידה.
מאידך מסכי האולד החדשים מציבים רף חדש בסעיף עוצמת ההארה.. ומעבד התמונה.

לשיקולך.
 
תודה רבה השאלה עם הA9 יש לו מעבד תמונה מטורף או ללכת על הסדרה החדשה? אבל 8.
?
 

תודה רבה השאלה עם הA9 יש לו מעבד תמונה מטורף או ללכת על הסדרה החדשה? אבל 8.
?

ה-AG9 מסך מעולה בעל מעבד תמונה פנומנלי X1 אולטימייט.
לפי הבנתי עדין קיים הבדל משמעותי במחיר בינייהם.
 
אני שלמתי על המסך 12990 כרגע בישפאר
אני יכול להביא את הסדרה 8 ב2300 תוספת השאלה האם כדי?
 
אני שלמתי על המסך 12990 כרגע בישפאר
אני יכול להביא את הסדרה 8 ב2300 תוספת השאלה האם כדי?

לשיקולך.
לדגם החדש מעבד תמונה חדיש יותר..ותמונה מוארת יותר. לצד אלו נוסיף מערכת גוגל TV חדישה ועוד שיפורים נוספים.
 

לשיקולך.
לדגם החדש מעבד תמונה חדיש יותר..ותמונה מוארת יותר. לצד אלו נוסיף מערכת גוגל TV חדישה ועוד שיפורים נוספים.


השאלה שלי עם המעבד תמונה יותר טוב זה הבעיה שקשה לי להגיע להחלטה איציק תן לי את עצתך חבר ?
 
השאלה שלי עם המעבד תמונה יותר טוב זה הבעיה שקשה לי להגיע להחלטה איציק תן לי את עצתך חבר ?

המעבד החדש חזק יותר מקודמו.
ולא רק בתחום עיבוד התמונה.. במקביל הוא אחראי לשאר נגזרות במסך.

ושוב לדגם החדש עוצמת הארה חזקה יותר משמעותית המתאימה לתכני HDR DOLBY VISION תמיכה בפרופיל HDMI 2.1
 
ושוב לדגם החדש עוצמת הארה חזקה יותר משמעותית המתאימה לתכני HDR DOLBY VISION תמיכה בפרופיל HDMI 2.1
הי איציק,
תוכל לשתף היכן ראית תיעוד לכך שעוצמת ההארה של הדגמים השנה חזקה יותר בהשוואה לשנה שעברה?
 

המעבד החדש חזק יותר מקודמו.
ולא רק בתחום עיבוד התמונה.. במקביל הוא אחראי לשאר נגזרות במסך.
השאלה המתבקשת
האם איכות השידורים שיש כיום
מצדיקה השקעה כספית במעבד
זה או אחר.
 
האמת שבמקרה הספצפי שלי אני לא איש של הוט או סלקום TV
אני מוריד תכנים של בלו רי מלאים
ועובד עם RTX 3090 כדי להפיק את המקסימום איכות
לשידורים ולשימוש בסיסי אין הצדקה לקנות כזאתי טלוזיה
אגב תודה איציק
 
הי איציק,
תוכל לשתף היכן ראית תיעוד לכך שעוצמת ההארה של הדגמים השנה חזקה יותר בהשוואה לשנה שעברה?

ראיתי את המסך החדש A80Jאצל לקוח של חבר בפועל בתכני 4K HDR DOLBY VISION. ואפשר לומר שהתמונה בוהקת ומוארת דרמתית מהדגמים הקודמים שהתקשו ליצור חשיפה מיטבית בפורמטי הוידאו המתקדמים. אותו לקוח החליף מדגם AG9 65 לדגם A80J 77

בכללי לא צריך להיות מבין גדול במסכים כדי להבחין בהבדלים הניכרים בעוצמות ההארה.
 

השאלה המתבקשת
האם איכות השידורים שיש כיום
מצדיקה השקעה כספית במעבד
זה או אחר.

אחד היתרונות הברורים של מעבד הסוני החדיש XR הוא טיפול באיכות שידור בינונית.
לגבי ההשקעה במסך משובח.. את השאלה הזאת אפשר להפנות להמון תחומים כולל אודיו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור