60" של פנסוניק או של פיליפס מה עדיף

  • פותח הנושא פותח הנושא nizans
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nizans

חבר משקיען
הודעות
643
מעורבות
11
נקודות
18
הפנסוניק הן פלזמה הפיליפס LED אין את שתיהן באותה חנות על מנת להשוות . איזה טכנולוגיה עדיפה.
בשתיהן רואים מאוד יפה , נראה לי שה LED יש נטיה להברקה לא טבעית לעומת הפלזמה שהמסך שלה מט יותר.
מה עדיף ?
 

אכן הפלזמה נוטה להציג תוצאה טבעית יותר לעין. יש כאן גם ענין של נטיה אישית שלך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור