51d550

  • פותח הנושא פותח הנושא noes
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

noes

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
בהמשך להתייעצויותיי כאן בנוגע למסך הנ''ל , נאמר לי היום באחת החניות שכדאי לחכות עוד חודש כי המחירים צפויים לרדת , כרגע המוצר ''לוהט''
האמנם?
רב תודות
 

זה מוצר שהגיע רק עכשיו לחנויות. על סמך ניסיון העבר, המחירים יורדים לאורך זמן, אבל לא יודע אם ניתן להצביע על נקודות זמן ספציפיות...
 
כשC550 הדגיע לארץ היא תמוכרה ב7 אלף שקל וכיום היא עולה 5 אלף שקל 40 אחוז פחות ולכן עם תחכה עוד כמה חודשים חודש זה מעט מידי אז כנראה צפיו ירדה משמעותית קרשור גם איך תנותן תשלומים ליכולת התמקחות שלך ולמה תרוצה עם המסך משקפים... מתקן תליה.
.. הובלה ועוד
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור