51d550 הגיעה- התרשמות ראשונית

  • פותח הנושא פותח הנושא noes
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

noes

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
השתקפות - אכזבה , אמנם לא מראה , אך ההשתקפות מכובדת

SD - איכות לא רעה תלוי גם באיכות השידור עצמו

HD - מצוינת

אין זמזומים

תודה למייעצים

ושאלה לסיום האם בערוצים שהתמונה המשודרת מופיעה עם שוליים שחורים ניתן לפתוח זאת לכל המסך
לצמצם אפשרות לצריבה
 

שלום
אני ממש התלהבתי מהנתונים של סידרת 550 תמורה טובה לגודל וביצועים , אבל נושא ההשתקפות מאד מטריד.
האפשרות לבדוק בחנות מאד מוגבלת.
האם " השתקפות מכובדת " היא נסבלת ? האם בהצללה חלקית הצפיה טובה או שצריך חושך
תודה
 
השתקפות נסבלת תלויה גם במקום עצמו , לנו יש ניסיון קודם עם פלזמה , למעשה פלזמה החליפה פלזמה .
הצללה חלקית משפרת אין ספק.
לדעתי גם רוב שעות הצפייה היינם בערב זה גם מקל על העניין
 

תוכל לספר לנו בבקשה איזה סוג פנל יש לפלזמה
יכול להיות שזו הבעיה להשתקפות
קניה בארץ?
 
לא מזהה את סוג הפאנל , אך לפי דיונים רבים בנושא סוג הפאנל רלוונטי רק ל LCD
בכל מקרה לא צריך חדר חושך
אני עדיין חושב שזה אחד המוצרים שבראש יחס עלות תועלת
 
סוגיית "סוג פאנל" אינה רלוונטית לפלזמה.
לגבי שוליים שחורים, יש לך תפריט Aspect עם אפשרויות זום שונות.
 

גם אני קיבלתי היום.
מסכים עם הכל.
אכן ההשתקפות מאוד חזקה.
שהמסך כבוי, הוא נראה כמו מראה שחורה.
חוץ מזה, רואים מדהים, למרות שכרגע יש לי ממיר רגיל של הוט.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור