50ph10

  • פותח הנושא פותח הנושא momo369
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

momo369

חבר אתר
הודעות
29
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי לפני חודשיים 50ph10 של פנסוניק
לאחר שבוע החלו להישמע לי תיקתוקים מדי פעם מכיוון המסך
יש לי מערכת קולנוע רסיבר אונקיו dvd פיוניר רמקולים קנטון
לאחר כשבועיים של נסיונות עם מי שרכשתי ממנו את המערכת הגענו למסקנה ביחד עם יורוקום להחלפת המסך
השירות היה טוב החליפו לי את המסך באותו דגם ולאחר כשבוע עוד פעם היו תיקתוקים קצת שונים אך מפריעים לי אחרי הרבה התלבטויות הם מסכימים להחליף לי את המסך לדגם אחר pv70 גם כן 50 אינץ האם נתקלת בדבר כזה ואיך לדעתך שני סוגי המסכים אודה לך אם תשיב לי
 

לי זה היה בPV7 לאחר כשבועים, כל שתי דקות לערך היה תקתוק
הם טענו שהתקתוק מגיע מהמאוורר
החלפתי ל PV70 42 והבעיה לא חזרה

ירון
 
ה-pv70 דומה למדי ל-PH10
ההבדלים העיקריים הם עיצוב חיצוני, מספר כניסות (ה- PV70 מגיעה עם יותר כניסות) ורמקולים (ב- PV70).
 
ה-pv70 דומה למדי ל-PH10
ההבדלים העיקריים הם עיצוב חיצוני, מספר כניסות (ה- PV70 מגיעה עם יותר כניסות) ורמקולים (ב- PV70).

הPV70 הוא שתי רמות מעל הPH-10
הוא שייך לסדרת הוויארה ולא לסדרת המוניטורים
הוא לא בנוי במבנה של סלוטים לכרטיסים -אלא מבנה הומוגני מודולארי עם רמקולים מובנים וטיונר שלא כל כך שימושי בארצנו
יש לו הרבה יותר אופציות חיבורים כפי שכתב ליאור
הוא למעשה מהווה את פסגת סדרת הוויארה בדגמי 42'' כיום וב50'' יש את ה700 המהודרת
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור