50" לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא Sonus
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
היי

אני מחפש מסך לסלון, יחובר ל HD של יס.
מעדיף FHD אבל קודם כל מחפש איכות תמונה כל השאר מקום שני.
על מה ממליצים?

תקציב?
לא סגור עדיין.
 

באיזה אזור "יחסי" התקציב? :P

מה המרחק צפיה? - אתה סגור על 50?
 
4 מטר בוודאי ש-50" (לפחות לטעמי).
בתקציב הזה לא תמצא פלזמה FHD, במסך LCD בגודל כזה כנראה שלא תתלהב מאיכות שידורי טלוויזיה שאינם HD
 

גם לא ניראה לי שLCD הוא ימצא (במחיר כזה)
 
4 מטר בוודאי ש-50" (לפחות לטעמי).
בתקציב הזה לא תמצא פלזמה FHD, במסך LCD בגודל כזה כנראה שלא תתלהב מאיכות שידורי טלוויזיה שאינם HD

אז כמה ריך? יש המלצות?
אולי אפשר ללכת על HDR? או לרדת ל 40" FHD?
 
מה אתה מעדיף, גודל מסך או רזולוציה?
בנוסף, במה אתה הולך לצפות בעיקר? ערוצי HD, ערוצים רגילים, סרטי HD מהמחשב, עבודה עם מחשב?
 

אני באותה דילמה.

אני גם מחפש די הרבה זמן מסך לסלון. ומכוון שהמרחק שלי גם נע בין 4 ל4 וחצי מטר
אני לא מוכן "להתפשר" על גודל של פחות מ50". ומנגד גם לא על איכות מסך/תמונה.
אכן בעיה.

ובכל זאת מה אני חושב לעשות?

1. לקנות את "קורה" 50 אינטש של פיוניר {508} שמחירו גובהה משמעותית מתקציבי.{28K} ולוותר על
שידרוג שאר המערכת שלי -חשוב לי יותר.{ כבלים/איטרקונקטים/פונו סטייג'/חשמל...וכו'}

2. לרכוש את הקורה 50"{5080} מיבוא מגביל של י שלום,{שאני מעריך שיהיה לי מחיר טוב
יותר על המסך}...אבל "ולהסתכן" באחריות שאינה של היבואן הרשמי.{בעיה}

3. לרכוש את הפנסוניק 50" {TH50PV700}שמתאים לתקציב שלי{שלך} - מציג תמונה לא רעה
בכלל בשידורי טלוויזיה. ומצוינת בשידורי בלו רי וכ"ד.

4. לחכות למסכים של פנסוניק FHD שאמורים לנחות או טו טו בארץ - ומחירם לפי מה שהבנתי זהה כמעט
לדגמים HD READY שלהם -ובוודאי שלא גבוהה כמו הפיוניר.

יש כמובן אפשרות נוספת "להתפשר" על מסך 50" HD READY של חברות אחרות כגון סמסונג
פילפס אל ג'י,ועוד.... {לא בדקתי עדיין לעומק}

בהצלחה
 
הייתי הולך על פלזמה 50" HD Ready, למשל PV70 (אולי גם PV700 תכנס בתקציב) של פנסוניק.
 

מעבד וידאו, ציפוי מט ב-700 לעומת מבריק (משתקף) ב-70
 
תודה חברים על התגובות

מבדיקה נוספת שעשיתי ראיתי שלייבא מסך מחו"ל יצא בכ 30-50 אחוז זול יותר מלקנות את אותו מסך בארץ.
החסרון הגדול הוא שאין תמיכה ב PAL. בגלל שאני הולך להתחבר ל יס HD אין משמעות לתמיכה ב PAL.

ליאור או מי שיודע. מה נראה לכם? אפשר לנסות? לא פספסתי משהו?

חשבתי ללכת על ה 40" של סוני שנמכרת בארץ ב 14K ש"ח (לחדר שינה) יבוא שלה יעלה לי (כולל מיסים) כ 8000 ש"ח.

מה אומרים המומחים?
 

לוודא שהמסך תומך בהצגת חומר 50Hz
1080i/50
 
הנתונים אחלה, אבל המסך AC 120 V, 60 Hz

לוודא שהמסך תומך בהצגת חומר 50Hz
1080i/50
 

הנתונים של המסך עצמו (מבלי קשר לארץ היעד).
זה לא רק החשמל, צריך לוודא איך הוא עובד עם פורמט וידאו 50Hz
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור