50 אינץ' pv80 מסך עם השתקפות של גדר

  • פותח הנושא פותח הנושא eitanvr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eitanvr

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי אחרי המלצות רבות pv80 "50
הבעיה שאני רואה תמיד השתקפות על המסך כאילו יש גדר תייל בקיר ממול
שאלתי טכנאי של פנסוניק והוא אמר שזה בכל המסכים ככה..
במקרה חבר קנה אותו מסך ולא ראיתי את זה אצלו
האם זה תקלה ?כיוון מסך?
בתודה מראש
איתן
 

אם זה השתקפות אין מה לעשות ככה זה בפלאזמות אבל אם זה ממש הפרעה בתמונה אז זה כמובן לא קשור והבעיה היא בטלוויזיה או במקור שידור.
 
השתקפות על המסך כאילו יש גדר תייל בקיר ממול
מאיפה מגיע גדר תייל? אם זה השתקפות של גדר תייל זה מגיע מהחדר
 
אתה יכול לצלם את התופעה?
 

צילמתי את הטלויזיה ...אבל לא מצליח להעלות את הקובץ
אני יכול לשלוח למישהו למייל והוא יעלה(אשמח אם מישהו יעזור,אני לא מבין בזה כל כך)
 
זה כנראה בגלל גודל התמונה.
תפתח את התמונה בווינדואוז ב"צייר" ותקטין אותה ב"מתיחה/הטיה". אחר כך תשמור אותה כJPEG. זה אמור להקטין את גודל הקובץ משמעותית.
 
מקווה שיצא טוב
 

תמונות מצורפות

  • 8888888888.JPG
    8888888888.JPG
    KB 109.4 · צפיות: 487
יש באזור גדר כזאת? אפילו מחוץ לבית? כי זה נראה כמו השתקפות וזה יכול להיות גם מכל מיני מקומות זה לא חייב להיות ממש מול הטלוויזיה.
 
משהו פה לא הגיוני

רואים שם גם השתקפות של הספה בסלון.
ואם אני לא טועה השתקפות ה"גדר תיל" עולה על השתקפות הספה.
בכדי שדבר כזה יקרה זה אומר ש"גדר התיל" צריכה להיות בין הספה למסך,
כי מבחינת חוקי פיסיקה של השתקפות במראה אם היה מדובר במשהו שנמצא מחוץ לחלון ומשתקף במסך אז השתקפות הספה, הקרובה יותר למסך, היתה צריכה להסתיר אותו.
(גם בעומק של השתקפות במראה יש לדברים סדר של מרחק)

משהו מאד מוזר נראה פה כי זה גם לא עושה רושם של תקלה טכנית.
 
יש וילון עם דוגמא של מעויינים או משהו עם הדוגמא הזאת משמאל לטלויזיה?
כשאתה סוגר את כל החלונות ומדליק את האורות אתה עדיין רואה את ההשתקפות הזאת?
אני מניח שאם זה היה משהו טכני המעויינים האלה היו סימטריים. כאן הם נראים ממש כאילו הם תלויים על בד.
 

אין לי וילון בבית ורואים את זה גם שהכל סגור
היה גם טכנאי של פנאסוניק ואמר לי שככה זה בכל הפלאזמות
במציאות זה ניראה ממש כמו גדר,הקיר ממול נקי כך שאין השתקפות
לא מובן ודיי מרגיז
 
לי לא זכורה תופעה כזו בשום פלזמה שהיתה אצלי (והיו לא מעטות).
לשם הניסוי, סובב את הפלזמה ב- 90 מעלות, כך שתפנה לכיוון אחר, אם עדיין מופיעה ה"גדר", אז משהו לא תקין.
 
לדעתי זו תקלה במסך,הסלון משתקף, אבל לא ברור מה "הרשת" הזו....
 

הדרך הפשוטה והטובה ביותר לפסול בעיה של השתקפות
היא להעביר את הטלוויזיה לחדר אחר .

באם הגדר מופיעה גם בחדר האחר
יש פגם במסך .

( מומלץ להחשיך את החדר טוטאלי בבדיקה או ככול שניתן )
 
אני אנסה באמת לסובב אותה ב 90 מעלות וניראה מה קורה
 
סובבתי ב 90 מעלות ואותו הדבר
מחר אני אתקשר לשרות
נבדוק באמת אם השרות של פנאסוניק כמו שאומרים(טוב)
אני אעדכן אותכם בהמשך
 

טוב אז ככה...העברתי את התמונה לשרות של פנאסוניק והם החזירו לי את התשובה הזו ,העתקתי אותה -"
במסך PV80 ישנו פילטר כימי המצפה את הציפוי החיצוני של המסך.
הפילטר הנ"ל שצורתו רשת (הנצפית בתמונה) , מיועדת להפחתת תופעת ההשתקפות.
מה שנראה בתמונה אינו תקלה בצורה חד משמעית!
 
אולי זו פלזמה מעודפים של השב"ס.
הם הזמינו מסכים עם רשתות נגד בריחות...
 
אתה רואה את הרשת גם שהמסך עובד?
 

טוב אז ככה...העברתי את התמונה לשרות של פנאסוניק והם החזירו לי את התשובה הזו ,העתקתי אותה -"
במסך PV80 ישנו פילטר כימי המצפה את הציפוי החיצוני של המסך.
הפילטר הנ"ל שצורתו רשת (הנצפית בתמונה) , מיועדת להפחתת תופעת ההשתקפות.
מה שנראה בתמונה אינו תקלה בצורה חד משמעית!

אחי
אתה יודע מה זו השתקפות?
זה אומר שמשהו משתקף במסך.
כדי שהרשת הזו שאתה רואה תהיה השתקפות, צריכה להיות רשת איפשהו ממול למסך, כדי שהדבר ישתקף עליו.

אם זו באמת היתה השתקפות, הטכנאי היה אומר לך - "הנה! 10 מטרים מאחורינו יש וילון בצורה של מעויינים".
ובגלל שהוא לא אמר את זה, זה אומר: א. אין לך השתקפות של רשת כי אין רשת, ב. זו תקלה

אתה לא אמור לראות רשת גם כשהמסך כבוי...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור