פלזמה 50 אינץ של LG .

  • פותח הנושא פותח הנושא *liga*
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

*liga*

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברי הפורום.
רכשתי היום מסך פלזה 50 אינץ' של LG:
http://www.zap.co.il/compModels.aspx?modelid=724892
זה המסך.
מה דעתכם עליו ?
צריך לעשות לו סוג של הרצה ? או שהוא מגיע ומוכן ישר לצפיה ?

בנוסף למסך שצויין למעלה קניתי מסך LG 32 אינץ' גם הוא של LG :
http://www.zap.co.il/compModels.aspx?modelid=735996

דעתכם עליו ?
ושוב אותה שאלה ,גם הוא מוכן לצפיה או שיש עליי לבצע פעולות קודמות ?


תודה רבה ,מקווה להשתלב טוב בפורום.
המשך לילה מהנה.
 

תתחדש
יש לי את אותו מסך ואני שבע רצון.
תוריד ערכים של כיול ל50% .
וכדאי לעשות white wash ל20שעות בקונטרסט מקסימלי.
לא חייבים בבבת אחת את כל השעות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור