50 אחוז הנחה , האומנם ?

  • פותח הנושא פותח הנושא cordoba30
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

cordoba30

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
ראיתי בעיתון 50% הנחה בא.ל.מ
האומנם מוכרים מסכים ב50%
מישהו כבר היה או בדק?
 

נו באמת..
אתה לא מכיר את השטויות האלה?
50% ממה ?
מה היה קודם?
א.ל.מ בדרך כלל לא נותנים את המחיר הכי טוב.
תעשה שיעורים קודם.
הם ישוו לך .
גם זה לא תמיד.
 
הייתי היום ביררתי לגבי 8404 של פיליפס 42".
המחיר לאחר ההנחה הוא 6800 שזה בערך 600 שח פחות ממחיר אינטרנט.
 
גם אני הייתי והם האמא של הגנבים
למשל הסמסונג LA37B530 שעולה בין 3600 ל4000 הם מוכרים ב5000 ואם תקנה 2 יצא לך 7500 ככה שגם בלי המבצע שלהם אני יכול להשיג 2
לא חוכמה לעלות ב1000 שקל ולהוריד ב1500 ממש רמאות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור