D dror אוהב את התחום הודעות 86 מעורבות 13 נקודות 8 1/12/21 #1 שלום, אני יושב במרחק של 2 מטר מהמסך, האם טלויזיה 55 אינץ של סוני (דגם X90J ) יהיה גדול מידי? ניסיתי את זה בחנות, וזה ניראה טוב. הבעיה היא שכשמביאים את זה הביתה - זה בדרך כלל מרגיש יותר גדול מאשר בחנות... תודה..
שלום, אני יושב במרחק של 2 מטר מהמסך, האם טלויזיה 55 אינץ של סוני (דגם X90J ) יהיה גדול מידי? ניסיתי את זה בחנות, וזה ניראה טוב. הבעיה היא שכשמביאים את זה הביתה - זה בדרך כלל מרגיש יותר גדול מאשר בחנות... תודה..
eldo חבר משקיען הודעות 745 מעורבות 142 נקודות 43 1/12/21 #2 לצפייה ממרחק 2 מטר, אפילו 50 זה יותר ממה שצריך.
איציק ירקוני צוות האתר צוות האתר הודעות 4,207 מעורבות 1,121 נקודות 113 2/12/21 #3 נכתב ע"י dror: שלום, אני יושב במרחק של 2 מטר מהמסך, האם טלויזיה 55 אינץ של סוני (דגם X90J ) יהיה גדול מידי? ניסיתי את זה בחנות, וזה ניראה טוב. הבעיה היא שכשמביאים את זה הביתה - זה בדרך כלל מרגיש יותר גדול מאשר בחנות... תודה.. לחץ כדי להרחיב... http://www.dtown.co.il/articles/4399.html ממליץ לגודל 55
נכתב ע"י dror: שלום, אני יושב במרחק של 2 מטר מהמסך, האם טלויזיה 55 אינץ של סוני (דגם X90J ) יהיה גדול מידי? ניסיתי את זה בחנות, וזה ניראה טוב. הבעיה היא שכשמביאים את זה הביתה - זה בדרך כלל מרגיש יותר גדול מאשר בחנות... תודה.. לחץ כדי להרחיב... http://www.dtown.co.il/articles/4399.html ממליץ לגודל 55