47lg50fr ,מי מכיר ?

  • פותח הנושא פותח הנושא david g
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

david g

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

הטלוויזיה הזו (47" )מוצעת במחיר של כ- 9500 ש' ,המפרט שלה סביר בעיני ,פרט לחסרון של scart .אני מעוניין להשתמש בעיקר בחיבור לממיר HOT .בחנויות קשה היה להתרשם ,ראיתי אותה בפעולה כשהיא תלויה גבוהה ,לא ראיתי שהיא שונה משאר המסכים כשהוצג שידור ערוץ 2 .אשמח לקבל חוות דעת ולשמוע ממישהו שיש לו דגם דומה.
דרך אגב, את הסקרלט גם בחנתי אך היא לא מוצאת חן בעיני בגלל העיצוב .

תודה
דוד
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור