LCD או פלזמה 46" es7500 או TH-P50GT50

  • פותח הנושא פותח הנושא arn66
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arn66

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
מבקש חוות דעת ללבחירה אחד משני הדגמים הנ"ל
מרחק צפייה של 3.5 עד 4.5 מטר בסלון מצד ימין לטלויזייה 2.5 מטר קיים ויטרינה (חלון)
גדול מאד עם אפשרות לסגירת תריס ודלת צד למרפסת זכוכית ללא אפשרות החשכה
מצד שני במרחק של 6 מטר קיים חלון גדולמה דעתכם בבקשה
 

איך אתה מחובר ? הוט ?
תקציב ?
איזה ערוצים צופה ? ספורט ? דרמה ? חדשות ? סרטים ?
SD או HD ?

מחובר מחשב ? איזה כרטיס מסך ?
בלו רי ?

מרחק צפייה של 3.5 עד 4.5 מטר
מרחק צפיה גדול 55"
 
השתקפות תהייה בשניהם
אלא אם כן תיקח מסך מט אבל אז אתה מתפשר על איכות הצבע והאור הישיר יוריד את רמת התאורה הטבעית של המסך

מבין שניהם
אם אתה בקטע של גאג'טים לך על הסמסונג
אם אתה בקטע של איכות תמונה ומבנה פיקסל נכון וקרוב למסך שפורפרת של פעם לך על הפלזמה

בכל מקרה אתה תצא מרוצה
שניהם פצצות על
 
שני האפשרויות נמצאות במסגרת התקציב
אני מחובר ל yes hd
צופה בסרטים לרב דרך Xtreamer
50% צפייה ערוצים רגילים ו50% סרטים וערוצי HD
 

מסך מדהים ל- SD , לא ראיתי משהו שמתקרב אליו
מרחק צפייה של 3.5 עד 4.5 מטר
פרטים קטנים ב- HD בעיה , צריך למצוא דרך לראות עד 3.5 מטר

לא מובן למה אתה לא ניגש לחנות לצפות במסך ?
גש לצפות בערוצים שאתה אוהב בחנות
להקפיד לצפות ממרחק 4 מטר
גש לצפות באור יום ( כמו בחנות חשמל נטו ברמת החייל שיש חלון ענק עם אור
ולא משפיע
אך תקנה רק תסתקל ותתרשם ותחזור עם פרטים מלאים

חלון גדול מה דעתכם בבקשה
אין לי מושג לחוזק האור בבית שלך

מסך מאוד קטן למרחק , כל הפרטים הקטנים לא תראה

להקפיד על כבל HDMI קצר ומעולה
גם רסיבר ורמקולים טובים למלא את החלל בסאונד טוב
 
תודה על התגובה
ראיתי את המסכים בחנות סגורה ללא תאורה חיצונית ולכן ההתלבטות
הרסיבר שלי הוא RXV1800 ואני גם מחפש רמקולים קידמיים
אם למישהו יש המלצה אשמח .לא פוסל אפשרות לרמקולים יד שנייה
כדי להוריד עלות
 
קנה רמקולים יד שנייה
רמקולים זה לאוזן ותקציב
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור