LCD 46', 47', 50' עד 8,000 שקל

  • פותח הנושא פותח הנושא Psy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Psy

חבר אתר
הודעות
47
מעורבות
0
נקודות
6
מחפש LCD (מעדיף את זה מאשר פלאזמה) בגדלים הנ"ל, חשוב שתהיה תמיכה בFULL HD
אני אישית מכיר סוני וסמסונג כמסכים מעולים, שאר החברות אין לי כל כך מושג לגביהם
אשמח לעזרה
 

אם אתה רוצה FHD אל תתפשר על פחות מ 50 אינץ כדי שבאמת תהנה מה FHD עכשיו בקשר למחיר אני לא יודע אם תוכל למצוא מסך טוב בגודל הזה במחיר שציינת
 
אכן ל 3 אינץ' האלה יש השפעה , זה לא יהיה הבדל של שמיים וארץ אבל כן יש הבדל. אני רואה שלפי זאפ רק 3 טליוויזיות נכנסות בתקציב שלך . אני לא מכיר את הדגמים האלה ספיציפית אז כדאי לחכות למישהו שהתנסה בדגמים האלה
 

אגב מצאתי סוני בראביה 46' , אבל משהו פה מוזר מאוד בהפרשי מחירים בין החנויות
חנות אחר מוכרת בקצת יותר מ 7 אלף והשאר מוכרות ב 13 אלף שקל יותר מאותה חנות!

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=598420

נראה למישהו הגיוני ?!
 
תתאמץ קצת במחיר, ותקבל ביצועים יותר טובים ,לפני חודש רכשתי טושיבה 46XV635.
עשיתי סקר שוק - ובסוף התמקדתי ב 3 רשתות - שקם אלקטריק,טרקלין חשמל, וא.ל.מ
התלבטתי בינה לבין סוני W5500 לבסוף הלכתי על הטושיבה- הסוני יקרה ב 3000 שקל- ואין הצדקה ביחס לביצועים.
הלכתי לחנויות עם רשימות וטבלאות מחירים ועימתתי בין הרשתות - אפילו התקשרתי ליד הסוכן מרשת אחת לסוכן מהרשת השנייה - תאמין לי זה עוזר. הופעתי 3 פעמים הכל חנות במשך שבועיים פתאום כולם יורדים במחיר
ממחיר של 12300 כל אחד ירד - עד שסגרתי על 9000
ממליץ שתקרא את ספר המשא ומתן של ארב כהן

שים לב לתופעה - שקם אלקטריק מנסה לקדם את פיליפס - לכן בתצוגה מציג את טושיבה וסוני לא באיכות מי יודע מה. כנ"ל גם א.ל.מ - מקדם יותר את סמסונג

בהצלחה
 
ואיך Toshiba 46X3500 ?
יצא לך לראות אותה ?
 

טוב, לכבוד החג אולי, יש למישהו תובנות לגבי הדגמים הנ"ל של LG ? משהו מהם יותר מומלץ מהאחרים ?

http://www.zap.co.il/models.aspx?So...DB1418467=1418471&DB4140=170330,299908,463793

שיהיה חג שמח לכל בית ישראל!


על תיפול בפח,
שים לב לאחריות
שים לב לספק האם הוא היבואן הרשמי.

לפעמים יש בשוק מוצרים מהחזרות , או עם מס' פיקסלים דפוקים
 

למה אחי,
דווקא הם מציינים בפירוש שזה מהיבואן הרשמי עם תעודת אחריות מקורית
וגם 3 שנות אחריות VIP ברוב המקומות

ובנוסף מציינים גם שזה לא מחודש ולא מתצוגה
 
לגבי הדגמים שהעלת מזאפ של LG, הייתי ממליץ על ה- 47LH35FR, אני חושב שהיא נחשבת הכי חדשה בגודל הזה, יש לה גם כניסת USB שקורא סרטים (DIVX), תמונות ומוסיקה. היא נחשבת טלוויזיה בדרג א'-ב', אבל במחיר ממש טוב. חיסרון היחיד שלה - אין 100HZ אם זה חשוב לך. תקפיד לקחת רק מיבואן רשמי (ח.י במקרה הזה), לא י.שלום או משהו כזה, אני יודע שח.י נותנים במתנה לכל מי שקונה את הטלוויזיה הזאת דיסק קשיח חיצוני מתנה של LG... בשביל החג :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור