42LG60FR - LG

  • פותח הנושא פותח הנושא bof60
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bof60

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
נכון שראיתי וקראתי את הכתבה לגבי המסך
וגם ראיתי אותו בBIG BOX
וגם המחיר שלו ירד פלאים לכיום (לא דרך היבואן הרישמי ) 8290 (בתש' אחד)
השאלה שלי מה דעתכם על המסך
מישהו קנה אותה ומה דעתו
איך הסאונד
אני המרחק שיש לי כרגע הוא 3.4 מטר ל 42 " ניראה לי מספיק אבל אם יש למישהו המלצות אשמח
האמת אני לא סגור ב 100% לגבי המסך כך שאם יש למישהו המלצה למסך אחר אשמח לשמוע
תודה.
 

אחד מהחברים בפורום פרסם השבוע שרשור על רכישת מסך זה.
 
ליאור לא ראיתי תוכל לרשום לי את הלינק ...?

תודה.
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור