42C3500PG צריך חוות דעת דחוף

  • פותח הנושא פותח הנושא revox
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

revox

אוהב את התחום
הודעות
121
מעורבות
0
נקודות
0
למישהוא יש היתנסות עים 42C3500PG באופן אישי ?
אשמח לקבל חוות דעת במיוחד בנושא הקונטרסט...
קיבלתי את המסך ועדיין לא הותקן וגיליתי שיחס קונטרסט שלא הוא 1:4000
לעומת ה 37C3500PG ששם היחס 1:5000
תכלס האים מישהוא היתנסה במסך הזה ויש לא דעה מוצקת לגבי הקונטרסט של ה 42 אינץ מניסיון בפועל ?
עוד לא מאוחר להחליף ל 37 אינץ מרחק הצפיה 3.5-3.8 מטר האים כדאי ?
75 אחוז צפיה SD
15 אחוז צפיה בHD עתידי של YES
10 צפיה במחשב ו DVD
 

אין מה להלחץ, ההבדל בין שני הערכים הוא קטן מאוד, לא יצא לי לראות את שני המסכים האחד ליד השני, אבל אני לא מאמין שיש הבדל ניכר לעין בניגודיות.
במרחק שלך, גודל 37" לטעמי הוא קטן מדי.
 
42C3500

מה שמטריד אותי שרק בסדרות A וC הפנל ב 42 אינץ נותן קונטרסט בנתונים חלש יותר מה 37 אינץ !
ולפי שיטוט באינטרנט כנירה מדובר בפנל VA ב 42 לעומת IPS ב 37
האים יש בטושיבה מגמה לחסוך בדגמי ה42 אינץ מהסדרות הפשוטות ?
לעומת ה 37 שאינו מיוצר בסידרת X למשל ולכן זוכה לפנל טוב יותר ?
תכלס האים מישהוא צפה במכשיר ה 42 מסידרת C ויש לא היתרשמות אמיתית ולא תיאורטית ?
 
מה שמטריד אותי שרק בסדרות A וC הפנל ב 42 אינץ נותן קונטרסט בנתונים חלש יותר מה 37 אינץ !
ולפי שיטוט באינטרנט כנירה מדובר בפנל VA ב 42 לעומת IPS ב 37
האים יש בטושיבה מגמה לחסוך בדגמי ה42 אינץ מהסדרות הפשוטות ?
לעומת ה 37 שאינו מיוצר בסידרת X למשל ולכן זוכה לפנל טוב יותר ?
תכלס האים מישהוא צפה במכשיר ה 42 מסידרת C ויש לא היתרשמות אמיתית ולא תיאורטית ?


יש חדש בנושא?
אני רכשתי 37 וכרגע אומרים לי שיש רק 42 האם לקחת אותה או לחכות?
מרחק צפייה 2.4 מטר
 

לא ראית את שתיהן בחנות?
 
בחנות מקרינים סרטים בלי גוון שחור מישום מה (ביג בוקס)
 
היום ראיתי אבל כל אחת בחנות אחרת אן הבדל בניהם שלא רואים אותם אחת ליד השניה...
בסט ביי בדיזיין סנטר וביג בוקס איילון
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור