42 או 50?

  • פותח הנושא פותח הנושא asiapaperno
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asiapaperno

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום!
אני מתלבטת בין מסך 42'' לבין 50''.
מרחק מהמסך עד הצופים כ-3.70מ'. אודה אם תמליצו לי במה לבחור.
 

42 מספיק בהחלט

לי יש 4 מטר ויש לי מסך של סמסונג 40 אינץ וזה פרפקט.
 
ואני, למשל, הייתי בוחר ב- 50"...
זה ענין גם של טעם אישי, רצוי לעמוד בחנות בדיוק באותו מרחק הצפיה בבית ולהחליט.
בנוסף, זה תלוי גם בשימושים: בשידורי טלוויזיה רגילים, פגמי השידור יבלטו יותר ב- 50", אבל בסרטים באיכות HIGH DEFINITION, התמונה תהיה מרשימה יותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור