37EX500 40EX710 התלבטות

  • פותח הנושא פותח הנושא theoherzel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

theoherzel

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
מתלבט בין שני הדגמים הנ"ל. ההבדל בגודל זניח מבחינתי. מחפש איכות גבוהה של תמונה בשידורי HD, SD . אני מכיר מקרוב דגם ישן יותר של סוני 37W5500 ומאוד מרוצה מאיכות התמונה.
שני הדגמים הנ"ל דומים מאוד בנתונים ההבדל העיקרי שה- LCD EX500 וה- LED EX710.

למישהו יש ניסיון/היכרות עם המסכים האלו ? אשמח לשמוע דיעות.

תודה
 

ה- LED יהיה דק יותר ואמור להיות גם חסכוני יותר בחשמל.
מבחינת תמונה נטו, מציע לך לראות את שני המסכים בעיניים, בתכני SD - שידורי טלוויזיה רגילים וגם ב- HD.
תאורת ה- LED עצמה (כשמבודדים אותה משאר הפרמטרים) היא לא מה שתעשה את השינוי הגדול בצבעים (והיא גם אינה רלוונטית לנושא עיבוד הוידאו), היא יכולה לעזור בנושא של מנגנון ניגודיות דינמי.
בכל מקרה, מסך חייבים לראות בעיניים ואז להחליט האם ההפרש הכספי בין שני המסכים הינו שווה עבורך.
 
תודה על התגובה. ראיתי את שני המסכים. לא התלהבתי מהתמונה של ה LED, נראתה לי בוהקת מידי וחשבתי אולי אני טועה כשאני מעדיף טכנולוגיה ישנה יותר.
 
בוהקת = מוארת מדי?
 

כן, מוארת מידי, לטעמי, הלבן חזק מידי גם בתמונה וגם בכתוביות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור