T theace חבר אתר הודעות 20 מעורבות 0 נקודות 0 16/12/08 #1 מישהו יודע באיזה יציאה תומכת NR בעת חיבור המחשב? יציאת ה - VGA? יציאת ה HDMI ואם כן אז איזו? או לחילופין איפה או איך אני יכול לבדוק את זה?
מישהו יודע באיזה יציאה תומכת NR בעת חיבור המחשב? יציאת ה - VGA? יציאת ה HDMI ואם כן אז איזו? או לחילופין איפה או איך אני יכול לבדוק את זה?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 16/12/08 #2 קודם כל, מדובר בכניסות ולא ביציאות. מבדיקה שלי עם ה- 42LG60FR , היא תומכת ב- NR דרך HDMI. מצב NR מכונה בתפריט JUST SCAN.
קודם כל, מדובר בכניסות ולא ביציאות. מבדיקה שלי עם ה- 42LG60FR , היא תומכת ב- NR דרך HDMI. מצב NR מכונה בתפריט JUST SCAN.
T theace חבר אתר הודעות 20 מעורבות 0 נקודות 0 16/12/08 #3 אז בעצם אני צריך לחבר את המחשב מיציאת VGA - 15 פינים (כי אין לי יציאת HDMI) שבמחשב ל - HDMI שבטלוויזיה? קיים כבל כזה? ועוד שאלה, אז למה יש לטלוויזיה כניסת VGA שנקראת יציאה למחשב אם היא לא תומכת ב NR??
אז בעצם אני צריך לחבר את המחשב מיציאת VGA - 15 פינים (כי אין לי יציאת HDMI) שבמחשב ל - HDMI שבטלוויזיה? קיים כבל כזה? ועוד שאלה, אז למה יש לטלוויזיה כניסת VGA שנקראת יציאה למחשב אם היא לא תומכת ב NR??
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 16/12/08 #4 לא יעבוד חיבור מ- VGA אל HDMI, מדובר בסוגי אותות שונים וצריך ממיר בינהם. לדעתי לא אמורה להיות בעיה בנושא גם בכניסת VGA למסך.
לא יעבוד חיבור מ- VGA אל HDMI, מדובר בסוגי אותות שונים וצריך ממיר בינהם. לדעתי לא אמורה להיות בעיה בנושא גם בכניסת VGA למסך.
T theace חבר אתר הודעות 20 מעורבות 0 נקודות 0 16/12/08 #5 אוקי אני אנסה לחבר ל VGA. בעצם אם לאחר החיבור אני יכול לשנות את הרזולוציה במחשב לרזולוציה של המסך עצמו אז זה אומר שאותה כניסה תומכת ב - NR, נכון?
אוקי אני אנסה לחבר ל VGA. בעצם אם לאחר החיבור אני יכול לשנות את הרזולוציה במחשב לרזולוציה של המסך עצמו אז זה אומר שאותה כניסה תומכת ב - NR, נכון?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 16/12/08 #6 בתנאי שהתמונה (הפיקסלים) מוצגים 1:1 על המסך.
T theace חבר אתר הודעות 20 מעורבות 0 נקודות 0 16/12/08 #7 מה הכוונה? לפי מה שהבנתי ה - NR הוא זה שמאפשר לראות את התמונה שבמחשב בדיוק כמו במסך, אז אם אני יוכל לכוון את הרזולציה לזו של הטלוויזיה אז בודאות אני אקבל תמונה של 1:1 לא?
מה הכוונה? לפי מה שהבנתי ה - NR הוא זה שמאפשר לראות את התמונה שבמחשב בדיוק כמו במסך, אז אם אני יוכל לכוון את הרזולציה לזו של הטלוויזיה אז בודאות אני אקבל תמונה של 1:1 לא?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 16/12/08 #8 ובתנאי שהטלויזיה תציג את התמונה במלואה, ללא פסים שחורים בצדדים או מתיחה.