32LG60UR - איזה יציאה תומכת ב - NR?

  • פותח הנושא פותח הנושא theace
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

theace

חבר אתר
הודעות
20
מעורבות
0
נקודות
0
מישהו יודע באיזה יציאה תומכת NR בעת חיבור המחשב?
יציאת ה - VGA? יציאת ה HDMI ואם כן אז איזו?

או לחילופין איפה או איך אני יכול לבדוק את זה?
 

קודם כל, מדובר בכניסות ולא ביציאות.

מבדיקה שלי עם ה- 42LG60FR , היא תומכת ב- NR דרך HDMI.
מצב NR מכונה בתפריט JUST SCAN.
 
אז בעצם אני צריך לחבר את המחשב מיציאת VGA - 15 פינים (כי אין לי יציאת HDMI) שבמחשב ל - HDMI שבטלוויזיה? קיים כבל כזה?

ועוד שאלה, אז למה יש לטלוויזיה כניסת VGA שנקראת יציאה למחשב אם היא לא תומכת ב NR??
 
לא יעבוד חיבור מ- VGA אל HDMI, מדובר בסוגי אותות שונים וצריך ממיר בינהם.
לדעתי לא אמורה להיות בעיה בנושא גם בכניסת VGA למסך.
 

אוקי אני אנסה לחבר ל VGA.

בעצם אם לאחר החיבור אני יכול לשנות את הרזולוציה במחשב לרזולוציה של המסך עצמו אז זה אומר שאותה כניסה תומכת ב - NR, נכון?
 
בתנאי שהתמונה (הפיקסלים) מוצגים 1:1 על המסך.
 
מה הכוונה?

לפי מה שהבנתי ה - NR הוא זה שמאפשר לראות את התמונה שבמחשב בדיוק כמו במסך, אז אם אני יוכל לכוון את הרזולציה לזו של הטלוויזיה אז בודאות אני אקבל תמונה של 1:1 לא?
 

ובתנאי שהטלויזיה תציג את התמונה במלואה, ללא פסים שחורים בצדדים או מתיחה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור