32LC53 מול 32LC43

  • פותח הנושא פותח הנושא Ronen
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ronen

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
מישהו יודע מה ההבדלים בין שני הדגמים הנ"ל של LG?
תודה ויום טוב.
 

לפי מיטב הבנתי, אין ביניהם הבדלים בכלל.
אגב, אני בקרוב הולך להעלות תמונות מפורמטים שונים שמנוגנים על המסך שלי, ה 37LC43.
תמונות מ"יס" בהפרדה רגילה, תמונות של סרטי HD, ותמונות של ה XBOX360.
אם זה יעניין אותך, שלח לי הודעה פרטית (ישמש לי לתזכורת להזדרז עם זה)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור