32c3500 טושיבה

  • פותח הנושא פותח הנושא asher_1981
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asher_1981

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
חיברתי את המחשב לטלויזיה עם כבל rgb ויש לי והסך מרצד לי
 

עם כבל VGA ? על איזו רזולוציה הוא מוגדר?
 
איזה צריך אני לא זוכר
 

הוא מוגדר על 768 על 1024 אני לא יכול 768 על 1368
 
למה לא יכול? אין לך אפשרות לבחור ברזולוציה זו בהגדרות? זה חייב להיות 1366X768 משום שזו הרזולוציה הטבעית של דגם 32 C3500
 
אין לי אפשרות במחשב לבחור ברזולציה המבוקשת אולי תעזור לי עם זה
יש לי את שני סוגי הכבלים גם vga וגם dvi לhdtv מה עדיף לחבר
ואיך האיכות של כבל סקארט עדיף לקנות
 

אולי הבעיה היא בגלל שמחובר שני מסכים
 
וואי הייתה לי בדיוק את אותה הבעיה. המחשב שלי מוגד לרזולוציה של 1440X900 והיו מספר רזולוציות שניתן לבחור חוץ מהרזולוציה שהייתי צריך.

אני לא ממש זוכר איך פתרתי את זה. אבל זה היה ממש לא מסובך. אני הייתי מזמין טכנאי מחשבים\טלוויזיות הוא יפתור לך את הבעיה תוך שניה.
 
סבבה תודה מגיע אליי טכנאי של ניופאן
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור