LCD 32" מה עדיף- LG או סמסונג?

  • פותח הנושא פותח הנושא roni333444
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

roni333444

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
מחפש LCD לחדר שינה בתקציב של 2000-2200 ש"ח.

כרגע מתלבט בין LG דגם 460 , ל- סמסונג דגם 530.

בהנחה שהם עולות אותו הדבר. איזה מומלצת? מי מכיר?

האם יש בעיה לחבר אותה לממיר HOT רגיל (לא HD).

האם יש בעיית מריחה או בהירות ?
 

lcd 32

ל יש את הסמסונג C450 (האח הקטן של 530) מחוברת לממיר רגיל, ואני מאוד מרוצה מאיכות הצפייה, אין מריחות .
 
אנשים, בבקשה עזרה בדחיפות ...

ללא טלויזיה וחייב לקנות היום-מחר.
תודה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור