3 מסכים

  • פותח הנושא פותח הנושא BLU
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

BLU

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
0
3 מסכים LCD איכותים .
סוני KDL46V4000E
שראפ 46X20E
פליפיס 47PFL7403D
האלו 3 מסכים טובים שראפ יפנית הנתונים שלה לא ממש גבוהיים אבל היא נמצאת במקום מאוד מכובד ויוקרתי קשה להבדיל בינו לסוני וגם לשראפ?
מי יודע איזה מסך הכי מתקדם ומציג ביצועים טובים?
 

מחכה להתייחסות ?

מי מכיר טוב את המסכים?
 
אני חושב שסוני גם בגלל שיש לה 2 יציאות סקארט 2 יציאות HDMI 1.3 גם חיבור למחשב וגם חיבור לאוזניות.
יש לי את הטלויזיה בגודל 32 אבל כרגע אין לי ממיר מחובר אלא רק בעוד שבוע אז אם אתה רוצה לחכות עד שאני אומר לך אז בכיף
 
מצפה לתגובות

מי יודע טוב אודות שלושה מסכים שרשמתי אני מתענין בעיקר איכות תמונה עשירה ונקיה ללא שובלים ומריחות וריצוד נכון שלשראפ 4 MS ולסוני יותר גדול משראפ איך בניהם?
 

דגם ה 42XL2 של שארפ מנצח את כולם , תתאמץ עוד טיפה
 
היי

דגם ה 42XL2 של שארפ מנצח את כולם , תתאמץ עוד טיפה

תוכל להסביר יותר פרטים באיזו בחינת הדגם 46XL2E מנצח את כולם זה מפתיע אותי כי שמעתי יותר קולות לכיוון הסוני KDL46V4000E ומה באשר לדגם 46X20E גם הוא עולה על כולם חוץ מדגפ שראפ ?
 
סוני זה סוני ולא יעזור לאף אחד.
חוץ מזה זמן תגובה של כל טלויזיה נקבע על ידי החברה בדיוק כמו מידת נעליים ככה שיכול להיות שהמדד של סוני שונה משל שארפ יכול להיות ש4 MS של שארפ זה 8 של סוני לי בסלון יש טלויזיה של סמסונג עם 8 MS ובלי מתיחות בכלל קח בחשבון שלשארפ אין חיבור SCART ולכן תצטרך לקנות כבל S VIDEO שהאיכות תמונה שלו פחות טובה מחיבור SCART לסוני אתה גם יכול לחבר רמקולים ואוזניות מה שלשארפ אין בקיצור אני הייתי הולך על סוני
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור