2xhd

  • פותח הנושא פותח הנושא stam
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

stam

אוהב את התחום
הודעות
265
מעורבות
88
נקודות
28
האם יש עדיפות סונית כלשהי לאלבומים/ קבצי היי רז של הלייבל הזה (2xhd).
 

לא רעה, זהו?
לפי מה שזה נראה זה אמור להיות לייבל אודיופילי במיוחד.
 
לא רעה, זהו?
לפי מה שזה נראה זה אמור להיות לייבל אודיופילי במיוחד.

כי זה תלוי בציוד, טעם.
יש לך אלבום ספציפי בראש? תכתוב, אני אבדוק אולי יש לי
 

לא, זה לידע כללי.
תודה בכל אופן!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור