2407WFP-HC

  • פותח הנושא פותח הנושא rReNjo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rReNjo

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,
הייתי בכמה חנויות בכדי להתרשם מהמסך הזה אבל הוא לא הופיע באף אחת מהם.
מישהו יודע באיזה חנות באיזור המרכז ניתן להתרשם ממסך זה?
 

בנוסף קראתי באחת הביקורת שאחד החסרונות הבולטים של מסך זה No 1080p over component

מה זה אומר??
 
זה אומר שסיגנל ברזולוציה הגבוהה ביותר, לא נתמך אנאלוגית, דרך הקומפוננט, אלא דיגיטלית בלבד, כפי הנראה דרך hdmi. לדעתי זה לא חיסרון, אלא אם כן המקור שלך , די וי די או בלורי או מחשב, יודע להוציא אותות היי-רז בדרך אנאלוגית בלבד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור