R rReNjo חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 1 12/3/08 #1 שלום, הייתי בכמה חנויות בכדי להתרשם מהמסך הזה אבל הוא לא הופיע באף אחת מהם. מישהו יודע באיזה חנות באיזור המרכז ניתן להתרשם ממסך זה?
שלום, הייתי בכמה חנויות בכדי להתרשם מהמסך הזה אבל הוא לא הופיע באף אחת מהם. מישהו יודע באיזה חנות באיזור המרכז ניתן להתרשם ממסך זה?
R rReNjo חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 1 12/3/08 #2 בנוסף קראתי באחת הביקורת שאחד החסרונות הבולטים של מסך זה No 1080p over component מה זה אומר??
Lazy Boy אוהב את התחום הודעות 260 מעורבות 42 נקודות 28 12/3/08 #3 זה אומר שסיגנל ברזולוציה הגבוהה ביותר, לא נתמך אנאלוגית, דרך הקומפוננט, אלא דיגיטלית בלבד, כפי הנראה דרך hdmi. לדעתי זה לא חיסרון, אלא אם כן המקור שלך , די וי די או בלורי או מחשב, יודע להוציא אותות היי-רז בדרך אנאלוגית בלבד.
זה אומר שסיגנל ברזולוציה הגבוהה ביותר, לא נתמך אנאלוגית, דרך הקומפוננט, אלא דיגיטלית בלבד, כפי הנראה דרך hdmi. לדעתי זה לא חיסרון, אלא אם כן המקור שלך , די וי די או בלורי או מחשב, יודע להוציא אותות היי-רז בדרך אנאלוגית בלבד.