206bw

  • פותח הנושא פותח הנושא sefi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sefi

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
היי,
רכשתי מסך של סמסונג מדגם 206bw. לאחרונה צצו ברשת שמועות על כך שישנם 3 פאנלים שונים לאותו דגם ואני כמו כל ישראלי כמובן קיבלתי את הדגם הפשוט A. בשיטוט קצר ברשת מצאתי סקירה לנושא הזה שמראה שאכן יש הבדלים באיכות הצבע.
http://www.behardware.com/articles/667-3/samsung-226bw-a-and-s-series-the-verdict.html
עוד נכתב שם שאפשר לשפר על ידי עדכון הגדרות הצבע את איכות המסך ולהגיע לרמה של פאנל מסוג s אך הכתבה התייחסה למסכי 22 אינץ' בלבד.
1. האם אתה מכיר את הסוגיה המדוברת?
2. איך ניתן לשפר את הגדרות הצבע ל20"?.
 

בקישור שנתת יש הסבר מפורט כיצד לעשות זאת: לאפס את הגדרות הצבע, להעביר את המסך למצב "אינטרנט", להוריד תוכנת ניהול צבע ממיקרוסופט, להוריד מהקישור המצורף קובץ עם פרופיל צבעים מכוייל עבור ה-226BW, להעלות אותו לתוכנת ניהול הצבעים ולפעול בהתאם להוראות.

השאלה היא האם 206bw ו-226bw זהים מבחינת סוג הפאנל: לשניהם פאנל מסוג TN 2MS G2G, אבל זה לא אומר עדיין שמדובר באותו הפאנל אבל בגודל אחר.
 
תודה על ההתייחסות המהירה.
לפי מה שאמרת אני מבין שיש סיכוי שהעדכון שהאתר מציע מתאים רק (!) למסך מסוג 22". אתה חושב שיש בזה סיכון? האם אני יכול להשיג קובץ פרופיל צבעים מכוייל עבור המסך שלי?
 
אתה יכול להתקין את תוכנת ניהול הצבעים של מיקרוסופט, לבדוק איזה קובץ הוא ה-deafult, אח"כ להתקין את הקובץ של 226bw ואם הוא לא מתאים אז להחזיר חזרה לקובץ שהיה deafult מלכתחילה (לא לשכוח לבדוק לפני שאתה מתקין את ה-226bw).
 

הבנתי. אז נותר לי רק לשאול איך מעבירים את המסך למצב "אינטרנט"? סליחה על הבורות..
 
המסך כבר לא אצלי ולכן לא זוכר את המקום המדוייק בתפריט, אולי ב-Picture או color, חפש תפריט מישנה בו אפשר להעביר את התמונה למצב "טקסט", "אינטרנט", "סרטים", "ניגודיות דינמית" וכו'
 
או קיי מצאתי והתקנתי והכל נראה בסדר. הצבע באמת השתנה בהתקנה ואין שום תקלה במסך..
תודה.
 

יופי, תהנה !
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור