2 שאלות לדגם 42ZV635D

  • פותח הנושא פותח הנושא FIGO7
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

FIGO7

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום!
יש ברשותי LCD TOSHIBA 42ZV635D
1. כיצד אני מפעיל את מצב POP הצגת תמונה מ-2 מקורות שונים??
2. בשידורי אייץ די אני לא רואה חד וברור את הפנים של האנשים....יש משהו שאפשר לעשות?
הבנתי שיש בהגדרות אופציה להפעיל את ה200 הרץ....?

מישהו יכול לעזור?
תודה,
 

אין לך חוברת הפעלה למסך? זה אמור להיות מוסבר שם.
לגבי שידורי HD, האם הגדרת לממיר שיוציא רזולוציית 1080i ?
 
יש לי חוברת לא כתוב משהו על מצב PIP....
לגבי הממיר זה היה על 1080i
 
אם התכונה הזו קיימת במסך, אז אמור להיות לחצן יעודי בשלט.
לגבי תמונה, נסה לבחור מצב מתיחת תמונה NATIVE.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור