2 הסנטים שלי ממינכן 2022

  • פותח הנושא פותח הנושא exupgh12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,429
מעורבות
3,335
נקודות
113
לאחר שנתיים בהם תערוכת האודיו לא התקיימה הציפיות מהתערוכה הנוכחית היו גבוהות, להלן הרשמים שלי מהביקור.

א. בתערוכה כמו בכל מקום מאזינים לסטאפ ולא למוצר בודד.
ב. לא ראוי לשפוט מוצר/סטאפ על פי התערוכה בלבד, לא חסרו תקלות כגון: פרה תקול, חשמל קופץ ואקוסטיקה מאתגרת (נסו להדגים משהו כשהקיר (דיקט) המפריד בין החדר שלכם לחדר השני משמש כקיר אחורי "לדיסקוטק" הצמוד.
ג. גם בגרמניה עדיף לא לבנות על אינטרנט וגישה תקינה לשירותי הזרמה, בטח כשיש כול כך הרבה משתמשים באותו התווך.
ד. אווירה - כבר ראיתי תערוכות בין לאומיות שמחות מזו, כנראה שהשפעת הקורונה טרם התפוגגה.
ה. לא כול הנוצץ זהב ולא כל "יהלום" הוא כזה באמת..
ו. אפשר לקבל סחרחורת בכמות היצרנים והמוצרים בתחום.
ז. ישראל והקהל הישראלי מיוצגים בכבוד בין העוסקים והמבקרים.
ח. אומנם כמות החידושים בתערוכה לא הרקיעה שחקים, אך לא חסרו מוצרים ודגמים שנחשפו לקהל הרחב בפעם הראשונה.
ט. תמחור, ניתן לומר שרק מחיר הדיור בארץ תואמים למה שקורה בתחום האודיו.
י. כיף גדול לפגוש יצרנים, לשוחח עימם, להבין מה עומד מאחורי חלק מהמוצרים, המתודולוגיה, הנדסה ועוד... עבורי אחד החלקים הכי כיפיים בתערוכה.

אם כבר יצרנים, היצרנים אצלם התארחתי באירועים סגורים הודות לאחד האנשים המקסימים בתחום האודיו ומחוצה לו (מר רן שביט) הפגינו רמת אירוח גבוהה ומרשימה.

---לבסוף, לאחד בשם מייקל פריימר היה חשוב לספר לנו חדשות, צפו לקרוא עליהם בזמן הקרוב.
 

תמונות מצורפות

  • WhatsApp Image 2022-05-21 at 1.07.12 AM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-05-21 at 1.07.12 AM.jpeg
    KB 83.9 · צפיות: 344
  • WhatsApp Image 2022-05-21 at 1.07.12 AM (1).jpeg
    WhatsApp Image 2022-05-21 at 1.07.12 AM (1).jpeg
    KB 76.1 · צפיות: 337
  • WhatsApp Image 2022-05-22 at 1.46.09 AM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-05-22 at 1.46.09 AM.jpeg
    KB 113.7 · צפיות: 345
  • WhatsApp Image 2022-05-22 at 1.46.10 AM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-05-22 at 1.46.10 AM.jpeg
    KB 81.7 · צפיות: 347
נערך לאחרונה ב:
לאחר שנתיים בהם תערוכת האודיו לא התקיימה הציפיות מהתערוכה הנוכחית היו גבוהות, להלן הרשמים שלי מהביקור.

א. בתערוכה כמו בכל מקום מאזינים לסטאפ ולא למוצר בודד.
ב. לא ראוי לשפוט מוצר/סטאפ על פי התערוכה בלבד, לר חסרו תקלות כגון: פרה תקול, חשמל קופץ ואקוסטיקה מאתגרת (נסו להדגים משהו כשהקיר (דיקט) המפריד בין החדר שלכם לחדר השני משמש כקיר אחורי לדיסקוטק בחדר השני.
ג. גם בגרמניה עדיף לא לבנות על אינטרנט וגישה תקינה לשירותי הזרמה, בטח כשיש כול כך הרבה משתמשים באותו התווך.
ד. אוירה - כבר ראיתי תערוכות בין לאומיות שמחות מאלו, כנראה שהשפעת הקורונה טרם התפוגגה.
ה. לא כול הנוצץ זהב ולא כל יהלום הוא באמת כזה.
ו. אפשר לקבל סחרחורת בכמות היצרנים בתחום.
ז. ניתן לומר שמדינת ישראל והקהל הישראלי מיוצג בכבוד בין העוסקים והמבקרים.
ח. כמות החידושים בתערוכה לא הרקיע שחקים אבל לא חסרו מוצרים ודגמים שנחשפים בפעם הראשונה.
ט. תמחור, אפשר לומר שרק מחיר הדיור בארץ תואמים למה שקורה בתחום האודיו.
י. כיף גדול לפגוש יצרנים, לשוחח עימם, להבין מה עומד מאחורי חלק מהמוצרים, המתדולוגיה ועוד... עבורי אחד החלקים הכי כיפיים בתערוכה.

אם כבר יצרנים, היצרנים אצלם התארחתי באירועים סגורים הודות לאחד האנשים המקסימים בתחום האודיו ומחוצה לו (מר רן שביט) הפגינו רמת אירוח גבוהה ומרשימה.

---לאחד בשם מייקל פריימר יש חדשות, צפו לקרוא עליהם בזמן הקרוב.
יפה כתבת וגם התמונות. רן שביט באמת מקסים וכל הכבוד לו על האירוח.
 
יפה כתבת וגם התמונות. רן שביט באמת מקסים וכל הכבוד לו על האירוח.
תודה על המילים דוד היקר, אכן רן איש משכמו ומעלה ולא רק בענייני אודיו.
 
רן שביט משכמו ומעלה זאת ההגדרה הנכונה.
איש יקר,רב תחומי,לב זהב, אוהב לעזור,נדיב.
 

לאחר שנתיים בהם תערוכת האודיו לא התקיימה הציפיות מהתערוכה הנוכחית היו גבוהות, להלן הרשמים שלי מהביקור.

א. בתערוכה כמו בכל מקום מאזינים לסטאפ ולא למוצר בודד.
ב. לא ראוי לשפוט מוצר/סטאפ על פי התערוכה בלבד, לא חסרו תקלות כגון: פרה תקול, חשמל קופץ ואקוסטיקה מאתגרת (נסו להדגים משהו כשהקיר (דיקט) המפריד בין החדר שלכם לחדר השני משמש כקיר אחורי "לדיסקוטק" הצמוד.
ג. גם בגרמניה עדיף לא לבנות על אינטרנט וגישה תקינה לשירותי הזרמה, בטח כשיש כול כך הרבה משתמשים באותו התווך.
ד. אווירה - כבר ראיתי תערוכות בין לאומיות שמחות מזו, כנראה שהשפעת הקורונה טרם התפוגגה.
ה. לא כול הנוצץ זהב ולא כל "יהלום" הוא כזה באמת..
ו. אפשר לקבל סחרחורת בכמות היצרנים והמוצרים בתחום.
ז. ישראל והקהל הישראלי מיוצגים בכבוד בין העוסקים והמבקרים.
ח. אומנם כמות החידושים בתערוכה לא הרקיעה שחקים, אך לא חסרו מוצרים ודגמים שנחשפו לקהל הרחב בפעם הראשונה.
ט. תמחור, ניתן לומר שרק מחיר הדיור בארץ תואמים למה שקורה בתחום האודיו.
י. כיף גדול לפגוש יצרנים, לשוחח עימם, להבין מה עומד מאחורי חלק מהמוצרים, המתודולוגיה, הנדסה ועוד... עבורי אחד החלקים הכי כיפיים בתערוכה.

אם כבר יצרנים, היצרנים אצלם התארחתי באירועים סגורים הודות לאחד האנשים המקסימים בתחום האודיו ומחוצה לו (מר רן שביט) הפגינו רמת אירוח גבוהה ומרשימה.

---לבסוף, לאחד בשם מייקל פריימר היה חשוב לספר לנו חדשות, צפו לקרוא עליהם בזמן הקרוב.
דפק עניבה
 
תענוג לקרוא את מה שכתבת וגם ששתפת אותנו עם תמונות ישר כוח :בעד:
 

דפק עניבה
האיש סוג של וודי אלן בתחום האודיו.
 

איך היה החדר של אודיו פיזיק עם הדרייבר החדש?
 
איך היה החדר של אודיו פיזיק עם הדרייבר החדש?
מניח שאתה מתכוון לזה שבתמונות המצורפות.
הגענו מאוחר לחדר, מה שאומר שהספקנו להאזין לשניים וחצי קטעי מוזיקה/שירה. ממה שחוויתי, הסטאפ בחדר הרשים ביכולתו.
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20220524-193602_Gallery.jpg
    Screenshot_20220524-193602_Gallery.jpg
    KB 112.3 · צפיות: 189
  • 20220519_165247.jpg
    20220519_165247.jpg
    KB 182.5 · צפיות: 170
ד. מתייחס לאווירה של פוסט קורונה, אין לו קשר ישיר לכמות היצרנים או התמחור.
לפי מה שנכתב באתר זה ובחו"ל דווקא תקופת הקורונה הייתה משגשגת בתחום כי אנשים צרכו כל מה שאפשר להעביר את הזמן בבית בכיף, אז אולי כדאי לחפש סיבה אחרת?
 

לפי מה שנכתב באתר זה ובחו"ל דווקא תקופת הקורונה הייתה משגשגת בתחום כי אנשים צרכו כל מה שאפשר להעביר את הזמן בבית בכיף, אז אולי כדאי לחפש סיבה אחרת?
גדי, היית השנה בתערוכה ואתה חולק על הדברים מתוך מה שחווית ?
מה הקשר בין כמות מכירות לאווירה - מציגים ומבקרים עדיין לחוצים מהקורונה, חשש מצפיפות קהל והדבקות - שאל את מי שחזר עם covid-19 מהתערוכה או חברות שביטלו השתתפות בשל אותו עניין.
 
היי, האם הייתה נוכחות לפורמט של קומפקט דיסק?
 
היי, האם הייתה נוכחות לפורמט של קומפקט דיסק?
בחדרים שכבר טרחו להציב CD, לרוב הוא לא הופעל - למיטב זיכרוני בחדר של CH ביצעו הדגמה גם עם CD, מלבד הזרמה ופטיפון.

הרוב המוחלט של המדגימים עשו זאת באמצעות פטיפונים ומכשירי הזרמה (נוכחות פסיכית של Wadex עם דאקים במחיר 150K USD + סטרימר 50K USD), מעט מאחור הדגמות בעזרת מקורות של MSB, לחברות Taiko ו Pink Faun גם הייתה נוכחות יפה והרחק מאחור נמצאו שאר החברות.

אם יש "קאמבאק" ל CD זה אולי מתבטא בכמה מכשירים בודדים שיצאו לשוק (Marantz, CH, Luxman) אבל לא במגמה - אל תבנה על גל נוסטלגיה דוגמת הויניל, דיגיטל היום נמצא בהזרמה או בשרתי אודיו.
 

נערך לאחרונה ב:
אם יש "קאמבאק" ל CD זה אולי מתבטא בכמה מכשירים בודדים שיצאו לשוק (Marantz, CH, Luxman) אבל לא במגמה - אל תבנה על גל נוסטלגיה דוגמת הויניל, דיגיטל היום נמצא בהזרמה או בשרתי אודיו.
מסכים וחבל. עצוב לראות מה נהיה מהאוזן השלישית.
 
בחדרים שכבר טרחו להציב CD, לרוב הוא לא הופעל - למיטב זיכרוני בחדר של CH ביצעו הדגמה גם עם CD, מלבד הזרמה ופטיפון.

הרוב המוחלט של המדגימים עשו זאת באמצעות פטיפונים ומכשירי הזרמה (נוכחות פסיכית של Wadex עם דאקים במחיר 150K USD + סטרימר 50K USD), מעט מאחור הדגמות בעזרת מקורות של MSB והרחק מאחור שאר החברות.

אם יש "קאמבאק" ל CD זה אולי מתבטא בכמה מכשירים בודדים שיצאו לשוק (Marantz, CH, Luxman) אבל לא במגמה - אל תבנה על גל נוסטלגיה דוגמת הויניל, דיגיטל היום נמצא בהזרמה או בשרתי אודיו.
היי תודה על התגובה. אני לא בונה על גל חזרה. אין לי מניות בתחום ...:)
בכלל, מרגיש,שהתקדמתי באודיו בגלל שהייתי מחוץ לסצינת הציפיות...והסצינה.
לי עדיף שהדיסקים לא יתפסו בחזרה, שהמחיר יישאר נמוך. יש כל כך הרבה דיסקים לגלות ולהפתעתי מחירם עולה...
אען לימספק שבטווח הארוך והקצר הנוחות מנצחת, אבל יכול להיות שהקומפקט דיסק יזכה לעדנה כי עדיין הוא מייצג סוג של צליל ביניים בין אנאלוגי מלא לדיגיטל. ברוב המקרים השפויים.
 
מסכים וחבל. עצוב לראות מה נהיה מהאוזן השלישית.
העולם מתקדם, להבדיל מוניל שמצליח להוציא סאונד שונה, ל CD אין יתרון על פני קובץ טוב ולא את הנוחות שבהזרמה.
 

העולם מתקדם, להבדיל מוניל שמצליח להוציא סאונד שונה, ל CD אין יתרון על פני קובץ טוב ולא את הנוחות שבהזרמה.
אני לא מסכים, בעיקר עם הפסקנות. ועניין העולם מתקדם- קדמה לאו דווקא מבוטאת בעליונות של סאונד.
עדיין לטעמי הדיסק הוא האמצע בין לבין. מבחינתי הוא עדיף ברוב המקרים על סט פטיפון לא מושקע. אם כי פטיפון משופצר באמת מגיע לגבהים אודיופיליים שקשה, אם כי לא בלתי אפשרי, להשיג בדיגיטלי.
ב"ה היום ניתן להנות מכל העולמות כמעט על אותו מדף. וכל אחד וטעמו.
 
  • Like
Reactions: gds

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור