100 הרץ ב-LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא אבי יהב
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אבי יהב

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
חברים שלום!
יש טלויזיות LCD שעובדות בתדר 100 הרץ.
מה נותן לי 100 הרץ?
האם שווה את ההשקעה?
אשמח לקבל תשובה מקצועית
תודה רבה.
אבי יהב
 

100 הרץ זה החלקת תמונה מה שמשפר במעט את איכות התמונה לדעתי זה כמו ההבדל בין S VIDEO לSCART אם אתה לא מומחה בתחום ולא שם לב לפרטים מאוד קטנים אז לא שווה לך להשקיע.
עוד כמה כסף זה 100 הרץ?
 
100Hz היא טכנולוגיית החלקת תנועה, במסכים היקרים יותר, ישנו מנגנון שיודע לשלב בין שני פריימים וליצור בינהם פריים ביניים, מה שיוצר תנועה חלקה יותר לעין.
הסבר נוסף, ניתן למצוא במאמר הביקרות, בפסקה "החלקת תנועה": http://www.dtown.co.il/index.php?news=482
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור