תרומה לאפשר שמיעת מוזיקה - צוותים בסורוקה

  • פותח הנושא פותח הנושא שחר.ח
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שחר.ח

אוהב את התחום
הודעות
76
מעורבות
20
נקודות
8
אם זה לא המקום אפשר למחוק .. חשבתי שאולי פה יש קשרים רלוונטיים- אני שחר ואני מסורוקה. מניח שכול החברים באתר מכירים בכוחה של מוסיקה והחשיבות שלה לנפש, גם בזמנים קשים אלו. אנחנו מחפשים תרומה של נגנים \רמקולים אלחוטים לחדרי הצוות בבית החולים -
הצוותים שעובדים סביב השעות וחשופים לאירועים קשים עוצרים לרגע בחדרי הצוות לחדש כוחות .. מעוניינים לאפשר להם להתחבר ולשמוע מוסיקה לפי טעמם ... נשמח לחיבורים, הצעות ורעיונות בנושא - שחר חפץ
052-2554858
אנחנו ננצח
 

מעולה , רב תודות , דבר איתי עם יש שאלות, מאחל לימים טובים יותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור