תרגום מאמר למה לא לקנות OLED

  • פותח הנושא פותח הנושא HDMI
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

HDMI

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
0
נקודות
0
חברת CNET כתבה מאמר על OLED ומדוע עליכם לא לקנות היום OLED

http://translate.google.co.il/trans...seven-problems-with-current-oled-televisions/


המסקנות שלהם למה לא לרכוש OLED הם :

1. המסך 55 " עלותו גבוה מאוד פי כמה מאשר המסך VT60 או סוני
KDL-55W900A
מסכים שמובילים ב-2013 בכדאיות קנייה.
2.
הם אינם שטוחים- בארה"ב מסך נמכר כעור הבודק טוען שזה יוצר אפקט טרפז ומסיח את הדעת , יש בעיה של זרימת מידע מחלקי המסך לאור מבנה כעור
3. המסך יכול להיצרב -
OLED יכול לסבול מצריבה.כמו פלזמה ,
תמונה סטטית גורמת לצריבה , תמונה להמחשה הצריבה ב-OLED
http://asset2.cbsistatic.com/cnwk.1d/i/tim2/2013/08/16/jq40bb_610x407.jpg
4. המסך מגיע בגודל רק בגודל 55" זאת לאור בעיות יצור , לחדר קטן או גדול התפשרות כלפי מחיר , יכול לפגוע בחווית צפייה .
5.
OLED היא טכנולוגיה לא בשלה - הדור הראשון של מסכי OLED באופן כללי, זה עדיין בחיתולים לעומת טכנולוגיות LCD ופלזמה בשלות.
6.
חברה לא פרסמה את תוחלת חיים רשמיים לטלביזיות OLED החדשות שלה- למרות ששני היצרנים נותנים אחריות ל- 12 חודשים בלבד .
7.
הם לא 4K
בהתחשב בכך שטלביזיות OLED יעלו הרבה כסף, אתה עלול להיות מופתע לגלות שהם לא תומכים בהבחנה גבוהה 4K/Ultra.סוני ופנסוניק גם הראו את 4K OLEDs ב-CES 2013, והוכיח שאפשר לייצר צגים אלה בגודל 55 אינץ'.
8.
יש טכנולוגיות מתחרים OLED של סמסונג ו-LG קשה לדעת מה איכותי יותר עדיין,
http://asset1.cbsistatic.com/cnwk.1d/i/tim2/2013/08/19/woled2_sc_1.jpg
לא ידוע בצבעים
האמינות לטווח ארוך תהיה.

שורה התחתונה היא ש-OLED היא למעשה מותג חדש-טכנולוגי בטלביזיות מסך גדול, והרבה שאלות נותרו.

מצרף מבחן למסך OLED
Samsung KN55S9C
http://reviews.cnet.com/flat-panel-tvs/samsung-kn55s9c/4505-6482_7-35823374.html
 

תודה על המידע המעניין
 
בכבוד
הטכנולוגיה בחיתולים
המסך נצרב מסרטים של היצרן ומוצג בחנות בריטית ,כבר אחרי חודשיים
כל העסק נראה לא טוב
שום פירוט על המסך וחיי מדף
 
כל הכבוד , בקיצור הבנתי OLED מלא באגים שלא כדאי לשלם מחיר לשנה של מסך:בעד:
 

הייתי חי עם כל המגבלות שהם כתבו , חוץ מאורך החיים שעדיין לא ידוע וזה מפחיד
 
hbs אתה רודף אחרי ומטריד אותי כל הזמן , התלוננתי בפני הניהול באתר

 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור