1) הבוקר היתה ההצגה ע"י הרשות השניה
2) השידור יהיה MPEG4 PART10 H264
3) חמישה ערוצים על רוחב של 8MHZ בערוצים U26 ו U29
4) יציאה מהממיר ב HDMI 1.3 או אנלוגית
5) לכל ממיר תהיה אנטנה אקטיבית
6) תמיכה בכתוביות ו EPG
7) זה בקצרה,
אין כאן נושא של מכרז אלא דרישות מינימום
וכל יבואן יכול להביא מה בראש,
הרשות מקווים שממיר סטנדרטי יעלה +-100$
אך השוק יקבע, ובטח יהיו כל מיני סוגים.
ברשות מבטיחים 85% כיסוי עם אנטנה פנימית ו98% עם אנטנה חיצונית.
זה נראה לי הבטחה ישראלית בנוסח "יהיה בסדר" כי כל איזור המרכז והשפלה יכוסה רק על ידי איתנים עם 5KW
בצפון יהיו יותר משדרים.