LCD תקציב של כ-2000 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא אלונה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלונה

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם! :)
אשמח אם תייעצו לי בבחירת מסך בגודל 37-42 אינץ'.
המסך עבור אמי והיא צופה רק בשידורי YES עם ממיר שאינו HD.
חשוב שעוצמת השמע תהיה גבוהה ובאיכות טובה.
תודה לעונים ויום מקסים!
(ורד)
 

מה מרחק הישיבה שלה מהמסך? זה תקציב נמוך לגדלים שציינת.
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור