מגבר תקע במגבר לגיטרה

  • פותח הנושא פותח הנושא sagi823
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sagi823

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
היי, יש לי מגבר fender hot rod deluxe iii. קניתי אותו עם חיבור שוקו אירופאי שחיברתי דרך מפצל לשקע.
אחרי תקופה החלפתי את התקע מאירופאי לתקן ישראלי ועכשיו רוצה לחזור לאירופאי כי הבנתי מהפורום שהוא איכותי יותר.
השאלה איך אני אמור לחבר את התקע לחשמל? לחבר ישירות לשקע בקיר/סתם מפצל הבנתי שזה מסוכן בגלל בעיות הארקה.

אם אחבר אותו עם מתאם, האם האיכותיות של התקן האירופאי תאבד בדר או שזה נותן אותו אפקט?

תודה רבה!
 

תתקין שקע אירופאי כמה מאות שקלים
 
אתה מדבר על מגבר גיטרה ולא מגבר ביתי היי אנד. תשאר עם תקע ישראלי רגיל אלא אם כן אתה תצליח להרגיש בהבדל בסאונד. יהיה מעניין אם זה באמת קורה.
 
חבל שפרקת , מלא שטויות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור