תקלת מסך samsung lcd 530c

  • פותח הנושא פותח הנושא ACHIAM
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ACHIAM

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
ברשות הורי טלוויזיה LCD תוצרת SAMSUNG דגם 37 אינצ' 530C .הטלוויזיה בת חצי שנה.
לפני כחודשיים הופיע מין כתם של כ 10 סמ' על 3 סמ'במרכז המסך , לאחרונה הכתם גדל באופן משמעותי ובנוסף ישנה הצטברות של טיפות (אינני יודע אם הן של מיים)על מסגרת המסך בחלק התחתון ממש ליד ה"לוגו" SAMSUNG. לי הטיפות נראות כמו עיבוי.הכתם אינו מפריע לצפיה היות והוא כנראה נמצא על חלקו הפלסטי של המסך. הזמנתי את נציג היצרן לבדיקה (חברת אלרם בירושלים),נציגם טען שמקור הכתם נובע מניקוי לקוי של המסך,טענה זו חסרת כל יסוד.לגבי תופעת הטיפות אין לו הסבר והתיחסות ונכון לעכשיו הם מתנערים מאחריותם .
שאלתי היא האם יש מישהו שנתקל בתופעה דומה וכיצד ניתן להתמודד אם התנערות החברה מאחריות
 

קשה לי לחשוב על מקור אחר לטיפות מאשר מים (מן הסתם לא מדובר בשמן).
לפעמים, במקרים כאלו, אין מנוס מנקיטת צעדים משפטיים (באם אתם בטוחים שאין לכם כל קשר לגרימת התקלה).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור