תקלה - קו שחור באמצע המסך מלמעלה למטה

  • פותח הנושא פותח הנושא Mario2009
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mario2009

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
IMG_1938.jpgIMG_1939.jpg

הדלקתי את הטלויזיה וזה מה שמופיע האם יש למישהו מושג מה עלי לעשות או מה קרה שם ?
 

תמונות מצורפות

  • IMG_1938.jpg
    IMG_1938.jpg
    KB 159.8 · צפיות: 715
  • IMG_1939.jpg
    IMG_1939.jpg
    KB 154.8 · צפיות: 794
ביי ביי מסך...

אם זה גם על הMENU, זו תקלה בפאנל. או אחריות, או מעבדה, או לפח...
 
תגיד קדיש!
 

לצערי זה גם ב MENUE , הטלויזיה נקנתה לפני שנתיים וחצי והחנות שבה קניתי את הפלזמה נינפו אותי ( למרות שרכשתי שם קרוב ל 5 פלזמות !!! )
ואמרו לי שאין מה לעשות אלא לדבר עם המעבדה של היטאצ'י ושם אמרו שרק שבוע הבא יבוא טכנאי .....
האם להחליף פאנל זה סיפור יקר ? האם זה בכלל משתלם ?
 
אגב כשדיברתי עם החנות ותיארתי את הבעיה אמרו לי " לא לא זה לא הפאנל זה נשמע כמו רק הדרייבר "
 
יש לך אחריות?
אז מה אכפת לך מה הבעיה?
 

א. לצערי הלך המסך.
ב. אשמח לשם החנות+ אל תקנה שם יותר.
 
הום סינמה
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור