תקלה פאטלית בפנסוניק PV8 , מישהו מכיר ?

  • פותח הנושא פותח הנושא שירי פז
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שירי פז

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
לא האמנתי אבל לקח לפלזמה החדשה שלנו משהו כמו 3 שבועות מאז יציאתה מהארגז והפצפצים להיכבות בפתאומיות בתדירויות שהולכות וגוברות.
מה שהדהים אותי זה שמיד אחרי הטלפון הראשון ליורוקום וללא הרבה הסברים , אפילו בלי לקחת מספר מכשיר או איפה הוא נקנה , הם מיד הודיעו לי שהם באים להחליף למסך חדש...

יכול להיות שיש איזה תקלה מוכרת בדגם הספציפי הזה ? או שזאת סתם רמת שירות מדהימה שאני לפחות עוד לא הצלחתי לפגוש פה בארץ ?
 

מניסיון של חברים כאן עם הדגם המקביל PV80, לא שמעתי על תקלות.
העדות שלך על שירות יורוקום תואמת לפידבקים ששמענו עד עתה ובהחלט מגיעה להם מחמאה על כך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור