תקלה מסתורית - עזרה דחופה

  • פותח הנושא פותח הנושא niro0
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

niro0

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
רכשתי לפני כשנה מסך LCD של סמסונג 37" דגם 81R
כעבור חודש חודשיים התחיל להופיע פס מושלג (פעם בירוק ופעם בחום) ברוחב של כשני ס"מ מלמעלה ועד למטה
אין לזה חוקיות יכול להופיע יום אחרי יום ויכול לא להופיע שבוע שלם
בהתחלה חשבתי שזה קשור ליס אבל זה החל להופיע גם כשראינו DVD בבית
ניטרלתי את כל החשמל מהמכשירים ליד והשארתי רק את המסך ואת הממיר של יס והבעיה חזרה
כרגע המסך נמצא אצל החברה והם לא מוצאים תקלה - אצלי לעומת זאת במסך זהה שקיבלתי מהם כחלופי למספר ימים הבעיה מופיע שוב מה שמביא אותי למסקנה שזה לא המסך אלה משהו אחר שמשפיע עליו
מצ"ב תמונות עם ההפרעה
חשוב לציין שרואים את ההפרעה רק על השחור ושהחלפתי כבר ממירים של יס אחד עם השני בבית
עזרו לי זה מטריף אותי
 

תמונות מצורפות

  • 12092008251.jpg
    12092008251.jpg
    KB 43.1 · צפיות: 504
  • 21012008126.jpg
    21012008126.jpg
    KB 30.9 · צפיות: 503
  • 22082008205.jpg
    22082008205.jpg
    KB 56 · צפיות: 507
  • 21012008127.jpg
    21012008127.jpg
    KB 36.4 · צפיות: 488
שלום,
האם הפס במסך החלופי מופיע באותו המקום? גם עכשיו הבעיה מופיעה עם DVD ?
אולי זה משהוא שקשור לחשמל אצלך.
 
הפס הזה מופיע בכל פעם במקום אחר, לעיתים אף יש שניים כמוהו
גם במסך החילופי הוא מופיע כל פעם במקום אחר - נכון לעכשיו לא נתקלתי בתקלה בחילופי בDVD בעיקר כי לא ראיתי ביומיים שהוא אצלי DVD אבל אני חייב לציין שרק פעמיים בשנה האחרונה ראיתי את התקלה הזאת בDVD רוב הזמן היא כשרואים יס
ניסיתי מספר דברים שקשורים לחשמל: ביטלתי את ההארקה בכבל חשמל שנכנס למסך, הפרדתי את חיבור המסך והממיר לשני שקעים שונים, ניתקתי את כל שאר המכשירים (מגבר, DVD,MVIX) מהחשמל, החלפתי בין שני הממירים בביתי, בדקתי את ההארקה הראשית של יס חצלחת בבניין וגיליתי שהיא תקינה - כלום לא פותר את הבעיה, אני פשוט אובד עצות
 
היה מעניין לנסות עם מסך מתוצרת אחרת (למרות שזה מסובך)
 

ניסיתי עם מסך LCD מדגם אחר ולא הייתה את התופעה - בנוסף הוצאתי מהממיר של יס שני כבלים, אחד RCA למסך שלי ואחד RCA למסך השני במקביל, במסך הסמסונג הבעיה הופיע ובמסך השני לא - המסך השני הוא פחות איכותי - konka wl19nt23qc - בנוסף היום עשיתי אלף ואחת בדיקות חשמליות שלא הועילו - חיזוק ברגי הארקה, הזנת חשמל משקע אחר בבית, חיבור הארקה חיצונית לממיר יס משקע חשמל, חיבור הארקה חיצונית ישירות מפס ההשוואה של הבניין לממיר, בדיקה עם ספקטרום של עוצמת האות של הממיר, ניתוק כל המכשירים החשמליים באזור המסך- מה לא נסיתי וכלום לא עוזר
 
אין ידע וניסיון בארץ מספיק בתיקון מסכים.
גם המסך התחליפי 'חולה' ב'ירקת'.:D
 
האם איזולטר יפתור לי את הבעיה לדעתך?
 

שתי שאלות

1) הבית מוזן תלת פאזי?
2) מה קורה בחיבור מצלמה שעובדת על בטריה

- חוסר העקביות בבעיה מסמן בעית חשמל,
יש לך רשת מחשבים בבית/בבנין ?
שאולי מוזנת דרך המתאם הדפוק של "רשת דרך כבלי חשמל" ?
 
החשמל בבית הוא חד פאזי
לא ניסיתי לחבר מצלמה על סוללה -
בבית אין לי רשת מחשבים והאמת מהכרותי עם השכנים (עוד 5 משפחות) לא נראה לי שיש למישהו מהם רשת מחשבים ובטח לא אחת כזו שעובדת על חשמל, אבל אני אבדוק את זה איתם
 
מי אמר שסמסונג זה פוליסה בטוחה.
בקונקה לא מופיעה שום תקלה.
מה הפיתרון?
בעיה בסמסונג.(גם החילופית לא שיא השלמות כניראה}.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור