ר רוניפל חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 21/7/09 #1 יש לי טלויזיה פלזמה 42" של GREATZ , בתקופה האחרונה כאשר מדליקים את הטלויזיה המסך שחור וה לאט לאט נעלם ורואים תמונה רגילה, בשלושה ימים האחרונים מרתדות נקודות עם המסך כולו, יש איזורים בהם יותר ויש שפחות, מה עשויה להיות התקלה?
יש לי טלויזיה פלזמה 42" של GREATZ , בתקופה האחרונה כאשר מדליקים את הטלויזיה המסך שחור וה לאט לאט נעלם ורואים תמונה רגילה, בשלושה ימים האחרונים מרתדות נקודות עם המסך כולו, יש איזורים בהם יותר ויש שפחות, מה עשויה להיות התקלה?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 21/7/09 #2 זה קורה בחיבור של כל מקורות הוידאו לטלויזיה?
D davidkaldero עוסק בתחום הודעות 20 מעורבות 0 נקודות 0 2/8/09 #3 התקלקל מעגל YSUS יתכן שאפשר לתקן את המעגל, אם לא יש להחליפו, תפנה למעבדה באזור מגוריך, היום כבר לא יקר לתקן.
התקלקל מעגל YSUS יתכן שאפשר לתקן את המעגל, אם לא יש להחליפו, תפנה למעבדה באזור מגוריך, היום כבר לא יקר לתקן.