תקלה בפלזמה 42 של LG

  • פותח הנושא פותח הנושא yoav
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yoav

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
ברשותי מסך פלזמה '42' של חברת LG
רכשתי אותה לפני כ 3 שנים
בזמן האחרון נעלמה התמונה ולפעמים יש נקודות קטנות של צבע בחלקים של המסך אבל לרוב המסך שחור ואני שומע רק קול
ניסיתי לבדוק את זה בכל הכניסות, גם של המימיר וגם של ה DVD
וזה קורה שניהן
יש למישהו רעיון מה התקלקל ומה העלות של העניין
כי אין עליה כבר אחריות
ורוצים קרוב ל 500 לבדיקה במעבדה
 

אם זה קורה בכל הכניסות, ללא תלות בכבל, זה ענין תקול פנימי, קשה לדעת בלי לבדוק באופן מקצועי.
 
אז אתה אומר שאין מנוס אלה לשלם 500 שקל לבדיקה?
 
אם אתה אומר שזה קורה לך בחיבור של שני מכשירים שונים, אז נראה שיש תקלה.
האם דיברת עם היבואן? אולי עלות שליחת טכנאי לבית תהיה זולה יותר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור