Y yoniho חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 0 1/12/11 #1 שלום ! ברשותי מסך סמסונג SyncMaster 930B בן כארבע שנים. לאחרונה החלפתי מחשב והתקנתי על החדש Windows 7. מאז, אחת לכמה זמן - המסך מתחיל פתאום לרצד, וחוץ מאתחול - אין מה לעשות. מה יכול להיות מקור הבעייה? תודה תמונות מצורפות IMG_1795.jpg KB 168.4 · צפיות: 437
שלום ! ברשותי מסך סמסונג SyncMaster 930B בן כארבע שנים. לאחרונה החלפתי מחשב והתקנתי על החדש Windows 7. מאז, אחת לכמה זמן - המסך מתחיל פתאום לרצד, וחוץ מאתחול - אין מה לעשות. מה יכול להיות מקור הבעייה? תודה
jexy עוסק בתחום הודעות 869 מעורבות 1 נקודות 16 3/12/11 #2 המערכת הפעלה מקורית? הדרייברים מתאימים? ניסית לחזור למערכת הפעלה הישנה? כל זה אני אומר במידה ואין תקלה במסך ולא נעשו שינוים בחיבורים...
המערכת הפעלה מקורית? הדרייברים מתאימים? ניסית לחזור למערכת הפעלה הישנה? כל זה אני אומר במידה ואין תקלה במסך ולא נעשו שינוים בחיבורים...