תקלה בלעבור לhdmi דרך לחצן av

  • פותח הנושא פותח הנושא Shayke1809
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Shayke1809

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
בוקר טוב
להורים שלי יש טלוויזיה 32 " של סמסונג היא נדלקת אבל פתאום אין אפשרות להגיע לhdmi כלומר נלחץ הכפתור av אבל לא עובר לשום מקום ונשאר בשידורים אנלוגיים, אני יכול לעשות הכל חוץ מלעבור לhdmi או לאופציה אחרת, ניסיתי גם עם השלט ואותו הדבר אשמח אם למשהו יש ידע לדעת מה הבעיה
תודה מראש על העזרה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור